Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

verpakte folders julianadorp

• gaby

Beste prikborders

IK woon in julianadorp, en krijg steeds geen folders en maar 1 zondags krant.

Over de zondags krant heb ik al geklaagt maar wie weet waar ik moet klagen over

de folders.

Alvast bedankt

• bloem41

gaby

ik weet niet in welke wijk in julianadorp je woont?

maar ik krijg al een paar jaar het helders weekblad heel slecht bezorgd. al zo'n 2 jaar.

ook steeds klachten ingediend. de ene week krijg ik hem wel, en dan bijv. weer een paar weken helemaal niet.

ook na talloze klachten, veranderd er niets.

• gaby

bloem41

Ik woon in middelzand.

En oja die was ik vergeten de donderdags krant die krijg ik ook al heel lang niet meer,maar wel in december met een

kaartje aan de deur komen en prettige feestdagen wensen?

Heb net gebeld en bij ons in de buurt is er tijdelijk geen bezorger,dus ik zeg tegen die man nou dat is dan al sinds 2006.

Snds dat ik hier woon haal ik het heldersweekblad bij de primera.

hij nam de klacht in behandeling, nou dat moeten we dan maar geloven.

En de weekfolders die verpakt zijn krijg je die wel dan.

Ik liep toen straks naar de dokter in vogelzand en ja hoor daar op het fiest pad lagen bergen verpakte folders.

De bezorgen wou ook van het mooie weer genieten denk ik, op zijn luie stoel in plaats wandelend folders bezorgen.

Neem dan een ander baantje.

• Jacqueline

Als het goed is, staat het nummer van de bezorger óp de verpakking.

• marjolijn

Toevallig hebben wij twee weken onwijs veel folders gehad. Wij wonen op Middelzand. Maar deze week kregen wij gisterenavond laat de folders.. Handig als de acties al vanaf zondag/maandag in de winkel liggen.

Maar we missen altijd heel veel reclame. Met name van de bouwmarkten, blokker etc…

Was ons ook al opgevallen ( 2 jaar nog maar) dat in middelzand de reclame niet altijd aankomt en anders heel laat.

• asjuh

http://www.reclamefolder.nl/

• snelle-truus

ik heb de verpakking gevonden met het uitlaten van de honden