Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

laptop

• joland

gezocht, een laptop (geen mini)voor mijn dochter, netjes,“opgeruimd” geschikt voor stickyopslag, msn, word etc.

wie heeft er toevallig, niet lang geleden eentje aangeschaft en wil dr weer vanaf?

• misterie

Me dochter heeft er een te koop staat voor 125 ,

acer travelmate 5310 laptop

accer travelmate 5310 word niet meer gebruikt.

intel celeron m processor 520 1.6 ghz 533 mhz 15.4 wxga lcd 512ddr2 80gb hdd dvd/cd-rw combo 802.11b/g wlan

cherishe_en_yesmae@hotmail.com

• acer

acer is slecht merk en gaat snel kapot

• misterie

je gaat je eigen laptop promoten . leef je uit

• patricia

Heb die van mij bijna 5 jaar, nog geen minuut problemen mee gehad!!!!!!

• Leo Klepper

Ik heb sinds ruim 3 jaar een Acer laptop, die inetnsief gebruikt wordt. Kosten destijds € 397,-, nog nooit iets mee mis geweest. Geen toplaptop, maar voor mij goed genoeg.

• misterie

ik vind dus ook dat er niets mis mee is

• joland

fijn misterie, mag ik vragen hoe oud deze is? hoeveel inch, nee weet je mail wel ff..:)

thx

• henk

acer travelmate 5310 laptop

accer travelmate 5310 word niet meer gebruikt. intel celeron m processor 520 1.6 ghz 533 mhz 15.4 wxga lcd 512ddr2 80gb hdd dvd/cd-rw combo 802.11b/g wlan volgens mij heeft deze laptop ene defect aan de cd dvd als ik der een cd in doe doet ie niks. verder is de laptop in goeie staat. vraagprijs 125 euro

Naam: cher

Plaats: Den Helder

Datum: 2011-04-19

Bekeken: 172

Reageer: cherishe_en_yesmae@hotmail.com

• misterie

nee heeft geen defect aan de cd . Me dochter dacht dat , Me man heeft er naar gekeken maar er was niets aan de hand met dat ding .