Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

wie kan mij blij maken ?

• iris

Door onverwachtse omstandigheden / relatiebreuk ben ik helaas genoodzaakt en met spoed op zoek na complete inboedel / interieur , álles is van Harte Welkom !!!

de lezer weet meteen oeps dat kost een hoop en ja daar loop ik ook tegen aan & heb helaas geen extra spaarpotje of Geldboom op me rug groeien , maar zeg er meteen eerlijk bij , aanbieden mag hoeft zeker niet gratis maar voordat u rataplan oid belt … denk aub even aan mij & mijn diertjes en bel/mail even. (0622174099)

kort samengevat veel nodig,veel pech gehad de laatste tijd en weinig geld dus die salontafel,bankstel etc die naar de stort zou gaan is hier Van Harte Welkom ook keuken/interieurspulletjes zijn hoog nodig en goed Bruikbaar & U zou mij daar erg mee helpen en Blij mee maken !! Nogmaals dit is geen bedel advertentie !!! wil best betalen voor spullen maar natuurlijk niet teveel zoals nu gevraagd word bij de kringloopwinkels

Dank U alvast Vriendelijk voor Uw tijd/moeite en begrip !!!

Vriendelijke Groetjes

• renischa

:S jij bent ook van die andere topic der is je al een hele hoop aangeboden alleen jij reageert niet :S

• renischa

ik heb wel een

dressoir

sidetable

2 nachtkastjes

dvd speler

afduiprek lime groen

koffiefilter houder

een 1 persoonsbed

een vaas

en nog een aantal kleine dingetjes mail maar

• Jacqueline

Als je idd dezelfde bent als “ik ook maar eens vragen”, dan heb je een mail van me gehad met foto erbij (bank).

Aanbod staat nog.

• renischa

www.jutterwebsite.nl

op die website kan je ook kijken :D

• iris

Goedendag Renischa & Jowiri ,

Dank Jullie wel voor de snelle reactie en uw tijd,moeite & begrip ,dat waardeer ik Enorm !

nee ben niet dezelfde persoon als “ik ook maar eens vragen” , heb wel een deel van haar tekst gekopieerd en daarin mijn eigen persoonlijke stukje tekst/verhaal in verwerkt.

dank jullie beide Vriendelijk en ik zal jullie morgen een mailtje terug sturen!

Vriendelijk Groetend Iris

• iris

hoi renischa,

mag ik vragen wat uw email adres is ?

dan kan ik u een mailtje sturen.

vriendelijke groetjes iris

• renischa

love_my_babys4@hotmail.com

• Inge

ik heb idd ook al gemaild maar geen reactie gekregen…:Smaar goed ik ga binnenkort samenwonen en heb ook nog heel wat spulletjes waar ik van af moet dus..als je nog wat zoekt???? laat maar weten !;)