Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

visbuurt

  • rick

    Het is ook overal hetzelfde laken en pak.

    Mensen een caravan in de straat is niet erg als je hem inpakt in een dag of 2 en dan weer wegzet of op vakantie gaat maar zet dat klereding geen 3 weken voor de deur!!!

  • jo

    Ook ik ben het met Rick eens, de mensen zijn te lui dat ze lopen, want op het Vinkenterrein heb je alle ruimte voor de bedrijfswagens/busjes.

    Ik neem ook de bedrijfswagen niet mee naar huis, ga op de fiets of met de auto en stap daar over.

  • Gerard

    Ga ik even olie op het vuur gooien.

    ik heb een auto voor prive gebruik (belasting word ervoor betaalt)

    ik heb een camoer voor de vakantie(word ook wegenbelasting voor betaalt)

    ook nog een wagen voor mijn werk waar ik prive niet mag rijden (maar belasting word wel betaalt)

    mijn vraag nu waarom mag dit niet voor de deur en wie zegt dat ik die auto's drie straten verderop moet zetten even duidelijk alle belasting voor de straat betaalt dus ga niet roepen ergens anders parkeren

  • ferdinand

    waarom olie op het vuur, kan je zelf niet nadenken, maar stel er staan 10 huizen en er zijn 10 parkeerplekken , jij neemt er 3 in en dus moeten er 3 mensen ergens anders parkeren.

    als het andersom was , hoe zou jij dat vinden?

  • rick

    Gerard,

    Lees ik het nu verkeerd of snap ik het niet. Het is net wat Ferdinand zegt 10 plekken min 3 van “jou” auto's waar je wegenbelasting voor betaald. Wat voor de mensen dan die 1 auto hebben hier ook wegenbelasting voor betalen en dankzij jou drie auto's drie straten verderop moeten parkeren. Hier geld dan ook weer dat de mensen in deze straat ook weer 3 straten verderop moeten gaan parkeren enz enz. Trouwens hoe zou jij het vinden als er iemand een grote camper precies voor jou raam neerzet en het uitzicht van de straat even weg haalt en deze er dan ook doodleuk 3 maanden per jaar neerzet. Denk nu eens na. Ik wet ook dat het makkelijk is om alle auto's voor de deur neer te zetten maar denk ook eens een beetje aan de medemens. En is het noodzakelijk dat je de bedrijfsauto meeneemt naar huis of moet je anders eerst met je eigen auto deze ophalen. Kijk als je 10 minuten fietsen van je werk af woont kan je ook op de fiets naar het werk en dan de bedrijfsauto pakken. Heeft er ook niemand last van.

  • Juut

    rick Schreef:

    ——————————————————-

    > Het is ook overal hetzelfde laken en pak.

    > Mensen een caravan in de straat is niet erg als je

    > hem inpakt in een dag of 2 en dan weer wegzet of

    > op vakantie gaat maar zet dat klereding geen 3

    > weken voor de deur!!!

    Je mag hem officieel ook maar 2 dagen in je straat zetten .. om in te pakken of uit te laden dus ……..

  • jo

    wat een gezeur over ik: “Ik betaal wegenbelasting”. Dus als je wegenbelasting betaal hoef je met niemand rekening te houden? Ik geef Rick compleet gelijk.

  • rick

    Kunnen we dan alle wegenbelastingbetalende mensen dan geen eigen parkeerplaatsen geven?

    Als je voor 3 auto's betaald dan ook 3 parkeerplaatsen? Moet je waarschijnlijk een stukje tuin opofferen anders past het nergens.

    Dus als je hondenbelasting betaald mag je hond ook overal schijten en kun je het laten liggen, je betaald belasting dus dan kan iemand anders dit ook wel opruimen, of zie ik het dan helemaal verkeerd

  • Juut

    rick Schreef:

    ——————————————————-

    > Kunnen we dan alle wegenbelastingbetalende mensen

    > dan geen eigen parkeerplaatsen geven?

    > Als je voor 3 auto's betaald dan ook 3

    > parkeerplaatsen? Moet je waarschijnlijk een stukje

    > tuin opofferen anders past het nergens.

    > Dus als je hondenbelasting betaald mag je hond ook

    > overal schijten en kun je het laten liggen, je

    > betaald belasting dus dan kan iemand anders dit

    > ook wel opruimen, of zie ik het dan helemaal

    > verkeerd

    Dat wou ik ook zeggen, over die hondenbelasting dus …………….

  • jackie

    Alsof alle bewoners een auto hebben ??? en nee….ook als je hondenbelasting betaald (WAT DE MEESTE NIET DOEN) heb je opruimplicht, dat staat in de wet..maar er staat in geen enkele straat verboden voor bedrijfsauto,s……heb je er wel eens over nagedacht dat sommige zo,n auto rijden omdat het bedrijf tig km verderop is……wees blij dat ze werken…..juist de gene die hier het hardste zeikt, wilt zijn eigen auto precies voor zn eigen deur….pffffff

    En zet waarschijnlijk ook 2 wielen op de stoep……….een beter milieu…BEGIN BIJ JEZELF