Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

opening Bonita Heerhugowaard

  • Jolanda

    dinsdag 24 mei, de opening van kledingzaak Bonita in winkelcentrum Middenwaard Unit 107, kleding voor de vrouw die weet wat ze wil….

    Kom gezellig langs en profiteer van de korting en natuulijk een leuk cadeautje…

    Er staan u talrijke combinatie-ideeën in harmonisch op elkaar afgestemde kleuren te wachten.

    Wij zijn blij u te verwelkomen…Tot volgende week

    Jolanda & team

  • jolanda

    nog enkele dagen…..;-)

  • jackie

    Daar zit dus blijkbaar niemand op te wachten.alleen jij. Waarom naar hhw als we er hier in de kroonpassage ook 1 hebben. En nee nog nooit wat gekocht en zelfs nog nooit binnen geweest. Als je langs loopt oogt het als een kleding zaak voor ietwat oudere dames….en dat ben ik dus nog lang niet..

  • Peet

    Heel veel succes in Heerhugowaard!!!!!

  • an

    Nou nou ,Jackie lekker negatief zeg,jij bent zeker zo iemand die nooit eens verder kijkt dan haar neus lang is .Er zijn ook nog andere mensen die wel hun horizon verbreden hoor.Blijf jij maar lekker in Den helder shoppen en val anderen niet lastig met dat negatieve gezwam.

  • sas

    gezellig typ die Jackie…. :( kan vast niet verder “komen” als DH :)

    en zo lekker negatief, klinkt ook zo ehh oud ;-)

    succes Jolanda, kom zaterdag ff langs,ben tenslotte een vrouw die wel weet wat ze wil…

  • ingrid

    Hoi Jolanda,

    Heel veel succes in Heerhugowaard,maak er met je collega,s een knal opening van !!

    gr Ingrid.

  • jolanda

    Bedankt meiden!

    tuurlijk mag iedereen een mening hebben, en mode voor de dames de weten wat ze willen is ook onze “toekomst” toch ;-)

    Ik ben vanmiddag wezen shoppen in Middenwaard, echt een superleuk centrum geworden, met heel veel bekende merken, echt een aanrader om eens die kant op te gaan..en tuurlijk eens bij ons komen “buurten”…

    tot gauw :)

  • Peter

    Nu hoor ik van het filiaal Texel dat de opening vandaag al was. Klopt dat?

  • jolanda

    nee hoor de opening is vandaag, gister waren we “gewoon” de laatste uurtjes open :)