Sinds afgelopen maandag 16-5-2011 zit onze zoon op de nieuwe school de trimaran op de marsdiepstraat.
maandag wezen kijken en wat mij als eerste als ouder opviel is dat het schoolplein geen hek heeft.
hierdoor kunnen honden overal op het schoolplein schijten, drugsgebruikers hun naalden achterlaten, kinderen weglopen naar een sloot dichtbij in de buurt en het vandalisme toeslaan.
tevens wat opviel is dat er geen fietsenrekken zijn geplaatst waardoor kinderfietsen her en der door de straat staan.
er is na schooltijd geen toezicht over wat er daar gebeurt omdat dit achteraf zit en geen doorgaande route kent.
de trappen naar de bovenbouw zijn zeer style en het wachten is dus op het eerste ongeluk.
de balustrade op het bovenschoolplein is niet dermate hoog dat er geen ongelukken kunnen gebeuren.
de klas lokalen zijn klein en er zitten geen ramen in die open kunnen waardoor er gelucht kan worden in de klas. alleen 1 grote deur.
zo kan ik nog wel even doorgaan wat er nog meer niet in orde is.
ik ben van mening dat als dit niet veranderd het onveilig, onaanvaarbaar, onverantwoordt is om mijn zoon nog langer op deze school te laten zitten.
ben ik nou de enige die dit vindt??????