Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Ben ik nou de enige???????????

  • nikkie33

    Sinds afgelopen maandag 16-5-2011 zit onze zoon op de nieuwe school de trimaran op de marsdiepstraat.

    maandag wezen kijken en wat mij als eerste als ouder opviel is dat het schoolplein geen hek heeft.

    hierdoor kunnen honden overal op het schoolplein schijten, drugsgebruikers hun naalden achterlaten, kinderen weglopen naar een sloot dichtbij in de buurt en het vandalisme toeslaan.

    tevens wat opviel is dat er geen fietsenrekken zijn geplaatst waardoor kinderfietsen her en der door de straat staan.

    er is na schooltijd geen toezicht over wat er daar gebeurt omdat dit achteraf zit en geen doorgaande route kent.

    de trappen naar de bovenbouw zijn zeer style en het wachten is dus op het eerste ongeluk.

    de balustrade op het bovenschoolplein is niet dermate hoog dat er geen ongelukken kunnen gebeuren.

    de klas lokalen zijn klein en er zitten geen ramen in die open kunnen waardoor er gelucht kan worden in de klas. alleen 1 grote deur.

    zo kan ik nog wel even doorgaan wat er nog meer niet in orde is.

    ik ben van mening dat als dit niet veranderd het onveilig, onaanvaarbaar, onverantwoordt is om mijn zoon nog langer op deze school te laten zitten.

    ben ik nou de enige die dit vindt??????

  • johan

    weet je wat je moet doen niet hier komen klagen maar naar de directeur gaan of durf je dat niet

    zal wel niet anders kom je het hier niet vertellen alles is goedgekeurd door instanties en er komt wel een heken zal het morgen wel eve melden dat je zo loopt te janken hier bij marieke

    maar hou je maar bezig met taarten bakken en haal snel je kind daar van school scheeld weer doe hem maar op de fontijn je woont daar ook in de buurt >:D<>:D<

  • nikkie33

    ik heb het ook op school al aangegeven heb.

    er is duidelijk gezegt er komt geen hek.

    maar goed jij maakt je er niet druk om.

    ik wel. het zal niet de eerste keer zijn dat er kinderen in de hondeschijt trappen of een naald van een junk vinden.

    het zal jou kind maar wezen die even aan de aandacht ontsnapt en in het water flikkert.

    jammer dat het jou geen zorgen baart.

  • nathalie

    Ik ben het echt volledig eens met je nikkie

    er zitten van mij ook 2 kinderen op school daar en ik zie echt overal onveilige situatie's

    De gemeente is al gebeld hoorde ik maar doen er niets aan

    het pand schijnt van de woningstichting te zijn en die zeggen ook rustig zoek het maar uit hogere hekken of andere hekken passen niet in het plan (duinplan)

    ben blij dat de leraren en directrice er ook totaal niet blij mee zijn maar ook zij krijgen nul op rekest

    Ik was altijd blij met de school maar nu????

    En inderdaad johan, het zal jou gebeuren dan piep je wel anders….

    Kinderen zoeken nou eenmaal de grens op dus het is gewoon wachten wanneer het eerste ongeluk gebeurd!

  • nikkie33

    ja endan komt er een hek met bloemeneraan:((td)

  • carin

    tjonge, is er nog wel iets goeds aan die school?

    ik lees alleen maar negativiteit, geen hek erom heen dus honden en junks komen er, denk je nou echt dat een hek dat tegen houd?

    de trappen stijl, kwestie van normaal eraf te lopen, ook kinderen merken dit heel snel en lopen die trappen makkelijker dan de ouders.

    En dan die sloot, is er bij jou in de buurt geen sloot? je ken je kind heel goed het gevaar van water vertellen. Je ken alles wel heel zwart in zien en overal beren tegen komen maar als t aan jou lag werd t zeker een soort gevangenis, met vooral veel grote en hoge hekken. Je hebt t ook over na schooltijd geen toezicht, waarom toezicht? als ouder zorg je er toch voor dat je je kind op tijd op haald? en degene die niet opgehaald worden? zal je misschien zeggen, tja het is dan wel erg makkelijk om dan de verantwoording bij een ander neer te leggen in dit geval de school.

    als je je kind niet vertrouwd dan haal je m op, want je weet zelf wel hoe je kind is.

  • dta

    Kind zelf ophalen????/ ja dag…..moeten de dames/heren hun internet ff loslaten………..kind ophalen??? Alleen als ik mijn auto op het schoolplein mag parkeren…het zijn dus vaak de ouders die voor gevaarlijke situatie's zorgen……maar ja….schoppen is zo makkelijk….doe het zelf nu ook……..

  • lionneke

    ff iets positiefs om te beginnen …

    ik vind het een prachtige school…,me kleine gaat dr met veel plezier heen..

    het viel me echter op dat ik die trap ook wel erg stijl vind en vraaag me af als dr strakkies weer ijzel is hoe ze dat oplossen of mogen de kids dan wel via de beneden ingang naar boven?..tis ik die dr over nadenkt…

    weetje: kleinigheidjes hou je toch altijd:D;-)

  • nikkie33

    ik vindt het ook een mooie nieuwe school. lekker alles nieuw en schoon.

    ik val de school ook niet persoonlijk aan maar het beleid hoe er door instanties als de woningbouw en de gemeente hiermee omgaan.

    ik heb inmiddels van de directie begrepen dat we vanmiddag allemaal een brief krijgen waarin het een en ander nog eens duidelijker aan alle ouders wordt uitgelegt.

    hier wacht ik dan ook maar op.

    het gaat er ook niet om dat een hek alles wegneemt aan bezwaren, maar dat dit er wel aan toedraagt dat er een veiligere situatie ontstaat op school/plein.

  • rob

    hoe kom je boven als je op krukken loopt of moeders die een kinderwagen hebben ???