Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

censuur web master ref bar gezellig

  • censuur

    zeepster had een onschuldige topic geplaast aangaande bar gezellig, deze is om ???? redenen verwijderd. heeft de webmaster verbintenis met deze topic, duidelijk is dat er CENSUUR is toe gepast, ik heb alles bij gehouden en er zijn geen woorden gebruikt die niet kunnen of in strijd zijn met de Nederlandse wetgeving. Dus duidelijk is dat op de topic aangaande Bar gezellig CENSUUR is toegepast, moet het misschien een BORDEEL WORDEN OF ZO IETS ??????? wat niet bekend mag worden??????????????

  • Piet

    Ik probeer al 2 jaar een link op de 0223 pagina te krijgen, maar zonder resultaat.

    De beheerder, S. H., neemt niet eens de moeite om te reageren. En wees eens eerlijk, dat het geen goede beheerder is.

    Als je het te druk hebt met je eigen bedrijf, moet je hiermee stoppen!

    Na 3 maanden ververst hij de rubriek met Nieuwste Links. Nieuwe links, van sites die er al tijden opstaan?

    Deze webmaster verdient een trofee, De Gouden E…l voor op de schoorsteenmantel.

  • Puk van de Petteflet

    Beste mensen

    Jullie kunnen je klachten ook neerleggen bij het moederbedrijf startpagina.nl

    Indien blijkt dat de webmaster niet capabel is of de site verwaarloost zal er gezocht worden naar een andere webmaster.

    Het is mij zelf inderdaad ook al opgevallen dat de rubriek nieuwste links zelden word bijgewerkt zodat sommige sites

    maanden profiteren om op de voorpagina van 0223 te staan. dit is oneerlijk tegen de eerder opgegeven sites die wel

    een maandje op de voorpagina hebben gestaan.

    Nu heb ik het idee dat deze topic ook wel weer verwijderd zal worden want de webmaster kan weinig kritiek hebben.

    Groetjes Pukkie.

  • Piet

    Heb de klacht neergelegd bij Start.pagina. Maar die reageren ook niet :X

    Zouden er allemaal van dat soort mensen werken? :P