Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

het basisonderwijs

  • D.A

    De kwaliteit van onderwijs is een belangrijke issue.

    Het Nationaal Scholenonderzoek is een onderzoek naar de tevredenheid van ouders die een kind hebben in het basisonderwijs.

    Vorig jaar is er in de media veel aandacht geweest voor het onderzoek. Bijna iedere krant in ons land heeft geschreven over dit onderzoek en zowel het NOS Journaal als RTL Nieuws en andere zenders hebben aandacht besteed aan het onderzoek evenals kranten zoals Trouw, Algemeen Dagblad, Volkskrant etc.

    Uit onze gegevens blijkt dat u misschien kinderen heeft in het basisonderwijs

    .

    Wij hopen dat u ook uw mening wilt geven over de school van uw kinderen.

    Het onderzoek is 100% anoniem dus wij zullen uw mening over de school niet bekend maken bij de school zelf!

    Doe mee!http://www.opiniecentrum.nl/

  • beter weter

    basis onderwijs begint bij de ouder zelf en het moraal van het verhaal is.

    Lieve mede ouders .

    nu is het zo dat we met zijn alle commentaar hebben op de scholen maar als je als ouder om te beginnen al zorgt dat moeder thuis is en dat de vader werkt om een voorbeeld te noemen want je kan namelijk niet twee carriere hebben en kinderen .

    Mensen een kind is geen hond wat je aan de kant kan zetten als je er even geen zin in hebt .

    Dus moraal is vaders en moeders je moet heel goed weten waar je aan begint en als je anders hypotheek niet kan betalen en geen dure auto kan hebben dan moet je simpel geen kinderen nemen en dan hoef je dus ook geen zinloze commentaar te geven .

  • D.A

    beter weter, lezen is ook een vak ! Er staat namelijk: een mening van het basis onderwijs. Dat mag je invullen, en je hebt een beetje gelijk. Sommige vrouwen hebben geen keuze,…….. namelijk Dat lijkt mij een beetje belangrijk ! En wat u & ik normaal vinden staat op klappen, dat doet de overheid.

  • beter weter

    beste DA

    zoals je aangeeft dat sommigen geen keuze hebben dan moeten ze ook geen kinderen nemen het IS GEEN HOND ALS JE HET ZAT BENT GA MAAR BIJ EEN ANDER SPELEN WANT DAN HEB IK GEEN LAST VAN JE .

    moraal is als je kiest voor kinderen dan moet je ze zelf opvoeden en niet door een ander zoals creche en als er

    DIT IS DUS ALS JE SAMEN BENT EN BLIJFT TENZIJ ER IETS GEBEURT MET DE OUDER DAN KAN JE NIET ANDERS EN DAN GEEF IK JE WEL GELIJK

  • jos

    je moet eerst lid worden van deze opiniesite en inloggen etc. je kan niet alleen even met dit onderzoek meedoen via de link. het is een link naar de site van een opinie-bureau.