Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Mooie damesvoeten gezocht voor fotoshoot

  • Mensenfotograaf

    Wellicht een ogenschijnlijk rare, maar serieuze oproep:

    Mooie damesvoeten gezocht. Bedoeling is een strandsessie met mooie voeten.

    Tevens mooie handen gevraagd.

    Voetenfoto's worden gebruikt voor pedicure.

    Mooie voeten? Stuur een foto van je voeten naar bijgaand emailadres.

    Wat zijn mooie voeten? Mooie lange rechte tenen en verzorgde voeten.

    Regio: Zuid-Holland (daarbuiten wordt te kostbaar).

    Wat krijg je er voor terug? Een professionele fotoshoot op het strand (uiteraard meer dan je voeten alleen).

    Informeer naar de details.

  • Jacqueline

    Dan eerst Den Helder maar eens verhuizen naar Zuid Holland???? Hallo, Den Helder ligt in Noord Holland hoor ;)

  • Zucht

    Hm….begint die mafkees nu weer met dat gel*l???

  • Fotografenchirurg

    Ik zoek nog een paar fotografen voor mijn vrijetijds-chirurgenpraktijk. Mijn specialiteit is het vervangen van oogbollen. Voorkeur voor linkshandigen. Verder nog een stagemodel (b.v.k. fotograaf) gevraagd voor open hersenchirurgie (IQ >130).

  • Jacqueline

    Kies mij kies mij voor een nieuwe oogbol!!!!!

    Moet de 22e weer, voor de 4e keer in 8 maanden….

    http://www.youtube.com/watch?v=w4Zz5GgHgaY (niet voor zwakke magen)

  • richard

    Even voor de duidelijkheid ik ben dit niet dus zucht je kunt gerust zijn,wat een voor oordeel volk zijn de inwoners toch van den helder vind je het gek dat het leegloopt hier alles is gek hier wat maar een beetje anders is anno 2011,en als je op het strand ligt zou ik maar zorgen dat je je sokken aan hebt als vrouw zijnde stel je voor dat er naar je voeten word gekeken,gelukkig zijn er genoeg andere steden waar je dit kan zien.

    Snap zo wie zo niet dat het een taboo is ga eens googlen en je zal zien dat er meer is aan een vrouwenlichaam wat mooi gevonden word mja de vrouwen van hier de meeste dan vinden het beter als er gegeild word op borsten en billen dus

  • ferdinand

    depri bui richard of gal je altijd zo?

  • richard

    Gepost door: ferdinand ()

    Datum: 31 mei 2011 11:38

    depri bui richard of gal je altijd zo?

    Nee hoor ik geef gewoon me mening mja dat is voor de meeste jutters al niet te snappen maar leuk dat je even hebt gereageerd freek uhh ik bedoel ferdinand

    blijft een apart volk de jutters vinden alles raar hebben gelijk al een mening en zeggen iets niet direct ja achter zo keyboard achter de pc,maar goed ik heb weer even

    lekker gegalt ferdinand en ik depri ik geniet van het leven knul zou jij ook eens moeten doen:D

  • ferdinand

    ten eerste> ben ik geen jutter (altijd zo snel met je oordeel?)

    vertel eens , hoe jij van het leven geniet:P en waaruit je op maakt dat ik niet van het leven geniet

  • clau65

    Amen Richard. Leuk he hoe ze altijd commentaar leveren. Je moet wel met de meute meedoen hoor, anders ben je een Alien. Toen ik hier kwam wonen had ik een kast vol met pakken, jurken enz. Die zijn rap de kast uit gegaan, ze bleven maar vragen of ik uit ging (of kapsones opmerkingen) daar voor zijn spijkerbroeken en andere hobbezakken voor terug gekomen. Alleen die foei lelijke leggings komen er niet in. Je moet hier “normaal” doen snap je?

    Nu ik 40 ben, krijg ik daar lak aan. Ik draag mijn zijden jurk, de leren rok, zelfs mijn Burberry jasje, en als ik in spijkerbroek loop dan ben ik aan het werk, of het is een spijkerbroek die je hier niet zo snel ziet ;)

    Dus Richard doe waar je zin in heb, gel*l wordt er toch wel.

    PS: Ik ben trots op mijn handen en voeten (en ja die zijn vaak gefotografeerd) wat is daar het probleem?