Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

uit de tuin gejat

  • kopffieleutje

    wordt er zo ziek van he dat mensen niet van andermans spullen kunnen afblijven kom ik vanmorgen in de tuin mijn fiets en die van me zoontje pleite.lkkr heb ze wel hard nodig om op het werk tekomen en me zoon na school

    het gaat om een opude gazelle fiets groen met zwart mandje voor en fietstassen achterop .

    en een jongens 26 inch fiets .

    dus mensen uit de schooten houd alles pot dicht ze zijn weer bezig

    wie heeft ze gezien

    ik hoor graag

  • Peter

    Had je de fietsen dan 's nacht in de tuin gelaten dan? (voor of achtertuin).

    Ondanks dat blijf je van andermans spullen af, maar ja, daar hebben sommige maling aan.

    Welke omgeving trouwens? (b.v. buurt boerderij)

  • koffieleutje

    ja stonden in de achtertuin alleen de poort was opslot en maakt erg veel herrie om hem open tekrijgen hebben echt niets gehoort.

    is aan de willem van alcmadestraat. ik wordt er echt ziek van is de zoveelste x al dat ze gejat zijn niet uit de tuin dan maar bij winkelcentrum of bieb.

    ik weet echt niet wat die mensen bezielt ik blijf kopen wat ik niet kan eigenlijk maar toch moeten we vervoer hebben om op school en werk tekomen toch

  • dta

    Helaas leven we in de tijd dat niks meer heilig is, ik heb voor 69eur een camera(tje) aangeschaft op een kleine video die zet ik s'nachts aan, en ik heb er al eens iemand mee herkend die in mijn tuin stond….