Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

aangeboden postcode fiets 175 euro vaste prijs

  • rob

    neiuw noooit op gereden

    mailen afspreken ophalen en rijden maar

  • karin

    ben je niet goed in je hoofd,wat een geld voor een gekregen fiets!!!

  • vraagje

    :Swat maakt dat nu uit of deze fiets gekregen is? waarom niet verkopen als je het zelf niet gebruikt?? onee, in deze tijd moeten we maar alles gewoon weg geven natuurlijk.. terwijl we het zelf moeilijk hebben en als we dan iets kunnen verkopen omdat we er niks aan hebben wordt er vreemd gereageerd.. mensen, waar zijn we mee bezig?

  • dom

    wat denk wat die loten van de man gekost zeker ook gratis gehad

    kosten ook geld denk dat jij niet goed in je kop ben karin zal wel jaloers wezen dat jij niet zo mooie fiets heb

  • Desiree

    Karin,

    Laat je het even weten wanneer jij met de loterij die mooie nieuwe BMW wint, neem ik hem voor nop van je over want “Tja je hebt hem toch ook voor niets gehad”!!!

    En als je dan toch langsrijdt neem dan meteen even die gratis emmer Ben & Jerry's ijs mee die Den Helder met de loterij wint. Die lust ik ook erg graag.

    —————————————————————————————————-

    Maar even zonder gekheid, 175 euro is gewoon een leuke prijs voor een nieuwe fiets. Fiets zelf al 2 jaar heerlijk op de mijne.

  • zucht

    @dom

    je doet je nickname wel erg duidelijk eer aan hé?

    of is dit te moeilijk voor je om te begrijpen………

  • ikkess

    als jij ouwe troep thuis heb staan wat nog werk zet je dat ook op marktplaats karin!!! stommerd!

  • gerard

    Hallo

    Waar hebben we het over hier?

    Iemand verkoopt zijn fiets die nooit gebruikt is, en wil er iets voor hebben.

    Voor ieder diie een mening heeft hierover.

    Kijk verder wat hier gevraagd word en aangeboden, laten we naam van prikbord veranderen in bedelbord en als iemand hier wat opzet om weg tedoen dan gratis owee als je er en euro voor vraagt.

    mijn voorstel laten we dit prikbord maar opdoeken.

    Vragen worden beandwoord door 1 persoon.

    wat niet klopt word meteen de grond ingeboord

    alles moet gratis (tenslotte veel schuldsanering hier die alles gratis zoeken alos het maar thuis gebracht word)

    en als gratis niet kan hebben we het over de schuldhulp die niet klopt.

    Zo even hard gelucht en dat alles om een fiets waarvan ik hoop dat de verkoper snel een koper heeft

  • Spychogirl

    hoi rob

    Heb je de fiets nog ??? Ik heb wel intresse

    Groetjes

  • Baede

    Geachte Dhr Mevr

    hierbij even een vraag bent u nog in bezit van de fiets.

    graag hoor ik van u