Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Jammer...

  • Neith

    Met enige regelmaat kijk ik op het prikbord om te zien of er nog leuke discussies of nieuwtjes over Den Helder staan maar tot mijn teleurstelling begint dit prikbord meer en meer een advertentieplek te worden. En ik snap niet zo goed waarom, we hebben al een flessenpost en een 0223markt en ook kun je al je advertenties kwijt op buurtlink… Waarom dan ook hier? Een berichtje over een gevonden hond of kat of andere gevonden voorwerpen vind ik hier nog wel passen maar ik vind persoonlijk dat de ontwikkeling nu echt zonde is.

    Maar misschien is dit juist wel de bedoeling hoor en heb ik het doel van dit prikbord gewoon niet goed begrepen. Is het gewoon de zoveelste advertiepagina in plaats van een plek waar bewoners en exbewoners kunnen kletsen over hun stad en alle ontwikkelingen in die stad. Ik ben eigenlijk wel benieuwd of ik de enige ben…

  • ann

    Maar een prikbord is voor alles. Als het alleen voor gezellige praat of discussies was heet het wel een forum. Dat is nou het leuke aan een prikbord; alles kun je erop kwijt, dus ook je advertenties.

  • chat

    @ Ann

    Ik denk dat een forum toch anders is! En prikord kan idd voor alles zijn maar ik denk dat je aanbiedingen los moet maken van berichten!! Daarnaast moet een beheerder veel sneller reageren als mensen en/of bedrijven worden aangevallen!! Helaas gebeurt dat hier niet!!

    Dus als er ideeën zijn voor een beter, straker en rechtvaardiger prikbord kom dan keer met wat voorstellen!! Er zal dan echt wel een partij de handdoek oppakken om een nieuw prikbord te gaan starten.