Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Vermiste poes

  • Saskia

    Hallo lezers,

    Onze Pebbles, geholpen poes, is sinds donderdag 11 augustus vermist.

    In de regio Middelzand 25..

    We weten inmiddels dat er op donderdag 11 augustus aan de weg Breewijs/ Van Foreest weg een poes/kat is aangereden, de waarschijnlijke bestuurder van een zwarte auto stond aan de kant van de weg op de dierenambulance te wachten, toen deze arriveerde was de man weg, maar de poes ook. Het diertje was inmiddels al overleden.

    Dit weet ik door te bellen met de dierenambulance en een buurvrouw die haar hond daar had uitgelaten en het diertje heeft zien liggen, maar omdat deze man stond te wachten op de ambulance is ze doorgelopen.

    Wie weet wie deze man met zwarte auto is?

    Ik zou heel graag weten wat er met deze poes is gebeurt, in het asiel is onze Pebbles niet binnen gebracht en bij de dierenarts ook niet. Wij hebben dan ook sterk het vermoeden dat de aangereden poes de onze is.

    Alvast hartelijk bedankt voor het lezen.

  • Mierelier

    Hoi Saskia,

    Echt élke kat wordt altijd dood of levend naar het asiel gebracht als ze hem vinden!!

    Dus óf hij moet daar echt zijn, óf het was jouw kat niet….

    Ik weet niet of hij gechipt is? Maar de dierenambulance checkt dat zelf ook meteen.

    Als je kat dus goed geregistreerd staat, wordt je ook meteen opgebeld dat hij/zij is gevonden.

    Heb je ook Amivedi al ingelicht dat je je kat kwijt bent?

    Mijn kat is namelijk ook vermist.. staat hier ook op het forum. –> Kater vermist…

    Je kan ook op de site van Amivedi kijken, wie weet staat hij daar als gevonden tussen.

    Heel veel succes!!

    Groetjes Mierelier

  • Saskia

    Hoi Mierelier,

    Uiteraard heb ik de volgende dag haar bij Amivedi aangemeld.

    We weten niet of ze gechipt is, omdat ze is aankomen lopen…en nee ze is niet terug naar haar vorige baasjes.

    Vanochtend stond een vrijwilligster van het asiel aan de deur bij ons, met de mededeling dat zij getuige is geweest van de aanrijding van onze poes, ze herkende haar foto op amivedi.

    De man, jaar of 40-45 wonend in de Vogelzand heeft haar aangereden.

    We weten inmiddels dat zij is overleden door de klap. Maar nu is er nog steeds de grote vraag, waar is onze poes?

    De enige die dit weet, is de man die haar heeft aangereden.

    Heb dagelijks contact met het asiel, maar daar is ze nog steeds niet binnen gebracht.

    Wie kent iemand, die in een donkere auto rijd, in de Vogelzand woont en ook nog eens op het Kim heeft gewerkt? De vriend van de vrijwilligster heeft met deze man gewerkt, maar kan niet op zijn naam komen.

  • teletubbie

    Had de dierenambulance de poes dan niet mee genomen? Die weet toch waar ze haar hebben gelaten of gebracht?

  • Saskia

    W

    Nee, de ambu was gebeld. Toen deze op de plaats aankwam was de poes en de bestuurder van de auto weg.

    Ik had s'avonds met de ambu gebeld enzij hebben mij dit verteld. Pebbles is nog steeds nergens binnen gebracht, terwijl ze niet meer leefde na de aanrijding.

  • teletubbie

    Wel vreemd dan. Hopelijk kom je er nog achter waar ze is. Het is al erg verdrietig als je er achter komt dat je kat is overleden, maar ook niet nog even kan zien/afscheid nemen. Sterkte!