Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

hangmensen

• Stemel

Het probleem ligt zoals gewoonlijk bij de gemeente en niet bij de politie.

Dit soort problemen hoort bij de gemeente thuis.

Wel slim om zon speeltuin en voetbalveldje daar te plaatsen. Je kids spelen er en om de hoek wordt er gedeald.

Kan niet wachten tot Rita aan de macht is.

• sharoneke84

heb jou never nooit zien fietsen.kan je het eigenlijk wel??? en heb met je gewerkt

• lydia

Stoort niemand zich dan aan die (nederlandse) alcoholisten is de stad? Die vind ik nog vele malen erger moet ik zeggen. Heb liever dat een Antiliaan een keer naar me fluit dan die viezeriken die daar zitten, het laagste van het laagste en om 8 uur s'ochtends staan ze al te zuipen. Ook staan ze regelmatig ruzie te maken en opmerkingen naar voorbijgangers. Doet die Rita van jou daar ook wat aan, Stemel?

Openbaar dronkenschap is volgens mij ook toch echt verboden, maar de politie doet niets en verplaatst ze alleen maar 10 meter. Die mensen zouden ze op moeten sluiten en verplicht afkicken, drugs wordt door sommige van hen ook zeker gebruikt.

En natuurlijk moeten de drugsdealers in Nieuw Den Helder, of waar dan ook, ook worden aangepakt. Maar buiten zitten en fluiten naar fietsende vrouwen, ach, je kunt je ook gevleid voelen. Als zelfs een Antiliaan niet meer naar je fluit, dan is het niet best me je, denk ik altijd maar. Weet je, dat is net zoiets als de bouwvakkers vragen niet meer naar vrouwen te kijken en te fluiten, dat zal altijd zo blijven.

• petronella

waarom voel je je zo aangevallen omdat jezelf een vriend heb onder hun?

ik spreek over de algemene groep weet je nog wel dus doe ff niet zo hatelijk

• petronella

inderdaad is dat ook zo groep die veel overlast bezorgen en waar ook niets aan word gedaan!!

• Sjaak v/d H

Je denkt het dus te weten van horen zeggen, en die het je hebben verteld hebben het ook weer gehoord van iemand anders die het ook gehoord heeft. Maar eigen ervaringen hebben we die ook?

Leven en laten leven. En opmerkingen die ik hier las over een tweede apenheul? Kom die jongens dan maar zelf nootjes voeren. Ik ga dan wel filmen.

• tientje

waarom filmen?

• anita34

krijgt die sjaak er exstra geld voor tientje snap het dna alles draait om geld en sjaak mijn familie lid is er bedreigt en geslagen er is toen aangifte van gedaan en wat denk je oom agent doet er geen …….. mee dus ja ervaring genoeg ook ik ben door een van die lui bedreigt ook aangifte van gedaan zelfde verhaal ze doen er niks mee

dus bewijs genoeg zo of wou je via de mail nog ff verder dat kan

• Sjaak v/d H

Dat is heel lullig voor je en je familie Anita en nee ik krijg er geen geld voor. Maar waar ik me aan stoor is een hoop geblaat en gediscrimineer op een veilige afstand. Wil je flink wezen, doe het dan gewoon face to face en niet vanachter je pc. Ga dan naar die jongens toe en zeg, dit lijkt wel de apenheul en gooi wat nootjes, ik film omdat het toch leuk is voor die held z'n nageslacht.

Dat een familie-lid is geslagen en bedreigd is, is nogmaals heel erg rot maar alleen maar omdat die voorbij fietste of liep?

En dat de politie niets doet, tsja daar mogen ze ook wel eens gaan kijken of iemand wel geschikt is of niet om in het blauw rond te lopen, die pet past ons allemaal allang niet meer.

Mijn vrouw en ook mijn dochters rijden er regelmatig langs ja op de fiets, dat er eens gefloten wordt of in een ander taaltje geschreeuwd of is dat de normale manier van praten(?) wordt daar trekken ze zich weinig van aan.

Ik denk dat veel mensen zich te snel geintimideerd en bedreigd voelen.

• wilma

Dat er bepaalde groepen in en rond Den helder zijn die overlast bezorgen weten we allemaal ,maar om nou één groep er speciaal uit te pikken en die in zn geheel tot rotte vis te bombarderen vind ik wel discriminatie . Ik zelf heb eens een pak slaag gehad van een griet (sorry heb dr geen andere benaming voor) van een zeker afkomst terwijl ik met een jongen van dezelfde afkomst veel jaar heel prettig heb samen gewerkt . De politie raadde me toen aangifte af voor mn eigen veiligheid omdat ze me niet 24 uur per dag konden begeleiden (wat heel logisch is ) Ik heb dat toen toch gedaan en heb wel gezien dat er meer surveillance in die buurt was toen. Was wel prettig om te weten dat ze er toch notie van hadden genomen . Maar om nou de hele groep van die mensen te discrimineren ?? Nou nee hoor dat gaat me net even te ver . Dr zijn ook echt verkeerde blanke nederlanders hoor . Groet Wilma