Stoort niemand zich dan aan die (nederlandse) alcoholisten is de stad? Die vind ik nog vele malen erger moet ik zeggen. Heb liever dat een Antiliaan een keer naar me fluit dan die viezeriken die daar zitten, het laagste van het laagste en om 8 uur s'ochtends staan ze al te zuipen. Ook staan ze regelmatig ruzie te maken en opmerkingen naar voorbijgangers. Doet die Rita van jou daar ook wat aan, Stemel?
Openbaar dronkenschap is volgens mij ook toch echt verboden, maar de politie doet niets en verplaatst ze alleen maar 10 meter. Die mensen zouden ze op moeten sluiten en verplicht afkicken, drugs wordt door sommige van hen ook zeker gebruikt.
En natuurlijk moeten de drugsdealers in Nieuw Den Helder, of waar dan ook, ook worden aangepakt. Maar buiten zitten en fluiten naar fietsende vrouwen, ach, je kunt je ook gevleid voelen. Als zelfs een Antiliaan niet meer naar je fluit, dan is het niet best me je, denk ik altijd maar. Weet je, dat is net zoiets als de bouwvakkers vragen niet meer naar vrouwen te kijken en te fluiten, dat zal altijd zo blijven.