Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

hangmensen

• Mii

Hallo,

Op school moet ik een werkstuk maken voor Maatschappijleer.

Wij gaan het doen over hangjongeren in Den Helder.

Graag zou ik willen weten over welke wijk/buurt, die herhaaldelijk wordt genoemd, het precies gaat.

Alvast bedankt

• miep!

ja als je er melding van doet………………

dan gebeurd nog geen F@#$%

• anita34

nou ze weten je anders wel te vinden die lui en als ze kwaad willen

das mijn ervaring ooit

• zuursel

jij bent ook makkelijk te vinden

• troel

gaat over de falgawijk,,,,,bij de oude dansschool van corma

• anita34

sta niet eens in het telefoonboek :D wel op hyves

• anita34

hmmz weet neit wat ik hierop moet zeggen wilma kan 2 kanten op :D

• dirk

we hebben een bericht geplaatst op het prikbord.Er is een een petitie gemaakt.

Als er zoveel mensen dit gaan tekenen dan kunnen we kijken of er wat aan gedaan kan worden.

http://www.ipetitions.com/petition/nw_den_helder

groet Dirk

• Lin

Ik moet zeggen dat ik het allemaal wel mee vind vallen, “ze” zitten lekker buiten, het gedeal vindt veelal plaats in de stad. Ik ga ook buiten zitten als het lekker weer is en als mensen dan bij mij komen zitten wordt het ook luider en gezelliger. Ik vind die dronkaards in de stad storender… Mensen die drugs gebruiken daar heb je minder last van en ik zie het nooit gebeuren en krijg ook nooit verwensingen naar mijn hoofd als ik langs fiets.

Je moet er gewoon niet zo opletten. Ik vind het ook wel zonde dat ze nu net in die buurt zo'n mooi voetbalveld aanleggen, want de buurt ziet er niet uit! Het is echt weer zo'n prestige project van de gemeente, dat kan de lobbyist mooi vertellen in Den Haag..