Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

de soos

• anoniempje

hoi allemaal ik wilde even wat kwijt…Door omstandigheden heb ik de hulp van schuldverlening in moeten schakelen. Ok dus ik met me hele hebben en houden naar de soos..wat een opluchting eindelijk werd ik geholpen dacht ik.

Moest een av bijstand aan vragen zo gezegd zo gedaan… Papieren in geleverd etc…5 maanden later eindelijk me uitkering maar ondertussen zat ik al in budgetbeheer….geen inkomen geen eetgeld daar kan je dus gewoon naar fluiten dan he! afijn alles wat ik binnen kreeg van schulden etc door gegeven aan de soos…Hadden ze het gestopt omdat ik zg me papieren niet had ingeleverd ze waren het gewoon kwijt!!! OK opnieuw naar de soos met al me hebben en houden had een nieuwe planbeheerder ikwas weer opgelucht :). Eindelijk komt er schot in dacht ik….maar nee helaas hij werd ziek…met gevolg me papieren kwamen weer in een verdom hoekje te liggen,met als gevolg voor mij deurwaarder aan de deur voor beslag legging zucht…Budgetbeheer gebeld ze konden wat regelen dus hebben de helft betaald voor me…ok weer even opgelucht..Van de week weer een brief van de deurwaarder en ja hoor ze gaan over op verkoop…nou vraag ik je wat moet ik nu nog meer doen??? Nu na acht maanden zeggen ze dat ze eindelijk er mee bezig zijn en dat er schot in komt!! En ondertussen zit ik overspannen thuis door al dat gelul…bedankt hoor…en ik maar denken dat ik er beter van zou worden!! Nee dus alleen maar slechter en de rekeningen lopen steeds meer op omdat hun zo traag zijn!!

• wilma

Ik hoop dat t allemaal goed komt voor je ,sterkte !!

• tante theemuts

ik vind het heel erg voor je.gelukkig zit ik er sinds okt 2007 in.nou moet ik zeggen dat ik wel een hele goeie bewindvoerder heb hoor.maar die zitten in schagen.maar vrienden van mij zijn ook al jaren aan het knokken.dan zijn ze dit papier weer kwijt,en dat net weer dat andere.dan moet er weer opnieuw een bkr toets worden aangevraagd etc etc.het is daar een zooitje.ze lopen al weer een maand of 6 achter.terwijl er net weer wat orde in de chaos was geschept.ik weet niet wat ze daar wel doen.(patience spelen op de pc denk ik).waarschijnlijk gaan er nu weer allerlei mensen reageren die zullen zeggen eigen schuld dikke buld,maar ik weet uit ervaring dat dit vaak niet zo is.sterkte

• anoniempje

Dank jullie wel….Het is idd 1 grote puinhoop ze raken vanalles kwijt terwijl je bewijs heb dat je het afgegeven heb beweren ze nog dat je het niet ingeleverd heb…Maar wie zijn wij he gewoon maar een nummer…Ok die mensen hebben het ook druk want er zijn er genoeg met mij die in het zelfde schuitje zitten…Maar zet er dan meer mensen op!!

• tante theemuts

dat hebben ze al eens gedaan.extra mensen om puin te ruimen.waarschijnlijk heb ik er toen net tussen gezeten en daarom zit ik er nu gelukkig in.maar daar heb jij nu zo weinig aan.

• anita34

jeetje wat verschrikkelijk dit is echt niet normaal hoor

heel veel sterkte en wens je toch ondanks alle ellende een hoop geluk toe

• bottertje

Neem kontakt op met advokaat teunise aan de polderweg. Die begleid ook wsnp aanvragen en heeft kontakt met deurwaarders om ze rustig te houden zolang aanvraag loopt.

Succes

• bottertje

Oeps foutje verkeerde naam hier de goede gegevens

Heiden Advocatenkantoor Mr dr A J J vd

Adres: Krugerstraat 140

0223-616509

die doet de wsnp aanvragen

• Lin

Ik begrijp dat er omstandigheden zijn waardoor je in een situatie terecht komt zoals deze, maar het valt mij op dat heel veel mensen op dit prikbord in de bijstand zitten. Het is toch ergens ook begrijpelijk dat de overheid niet zomaar aan Jan en alleman geeft die om geld komt vragen. Die hele bureaucratie is nodig, helaas voor jou maar het is niet anders en dat er afentoe een fout gemaakt wordt is vreselijk vervelend, maar menselijk.

• anoniempje

Af en toe een fout ok maar teveel fouten vind ik niet menselijk…en daarbij ik werk ook gewoon hoor en krijg maar heel weinig aanvullend