fouten maken is menselijk , deze niet goed maken is onmenselijk , trouwens het zou jou overkomen dat ze zo'n fout maken , wedden dat je daar geen begrip voor kan voor hebben.
Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.
Naar overzicht van alle forumsAlles wat je in moet leveren , persoonlijk brengen en een ontvangstbewijs vragen met de datum van inlevering erop.
Bij telefonisch contact, de namen noteren wie je hebt gesproken + datum en tijdstip.
En alles kopieëren wat je verstuurd en ontvangen hebt + datum .
Dat heeft mij geholpen toen ik jaren geleden tijdelijk in de soos zat.
Succes
Zoals ik al zei; ik kan het begrijpen maar vergeet niet dat een ander hard werkt voor zijn geld en het niet altijd even eerlijk vindt dat sommigen er het gemak van nemen en misplaatst een uitkering krijgen. En andersom werkt het ook, mensen die het nodig hebben krijgen niks. Het is geen ideale situatie maar het is goed dat het niet gemakkelijk gaat, en jaa ik weet ook hoe vervelend het is om van kastje naar de muur gestuurd te worden. Dus “wedden” dat ik daar wel begrip voor op kan brengen…
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?