lig ik vannacht in bed ik hoorde gerommel in mijn tuin dus ik kijken zie ik niks alleen mensen die voorbij liepen op straat en wat gepraat niet wetende wat er loos was behalve dat mijn voor tuin als een soort opslag plaats wordt gezien door bezoek van mensen boven mij fijn een fiets onder je slaap kamerraam daar werd ik wakker van omdat men soms erg luid praat en sloten die los gemaakt worden en ik ben een lichte slaapster de volgden ochtend ik wordt wakker zijn me bloempotten gejat op 1 na ok het waren van die hard plastick bakken maar dan nog alle plantjes lagen in de tuin alle aarde lag in de tuin en dan denk en nu wat voor lol en plezier heb je er aan je zal maar aan die bloempotten en ookal waren het goedkopen toch emotionele waarde aan hebben doordat je ze b.v. gehad hebt van iemand die er nu niet meer is bij wijze van he het gaat me meer net als bij jullie om het idee ik ga toch verdorie toch ook geen bloempotten jatten omdat ik ze mooi vind of omdat het dan zogenaamd baldadigheid is
ik mag hopen en wensen dat de dader of daders er erg gelukkig mee zijn
een boze anita echt ben super boos