Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

weer gejat

• anita34

lig ik vannacht in bed ik hoorde gerommel in mijn tuin dus ik kijken zie ik niks alleen mensen die voorbij liepen op straat en wat gepraat niet wetende wat er loos was behalve dat mijn voor tuin als een soort opslag plaats wordt gezien door bezoek van mensen boven mij fijn een fiets onder je slaap kamerraam daar werd ik wakker van omdat men soms erg luid praat en sloten die los gemaakt worden en ik ben een lichte slaapster de volgden ochtend ik wordt wakker zijn me bloempotten gejat op 1 na ok het waren van die hard plastick bakken maar dan nog alle plantjes lagen in de tuin alle aarde lag in de tuin en dan denk en nu wat voor lol en plezier heb je er aan je zal maar aan die bloempotten en ookal waren het goedkopen toch emotionele waarde aan hebben doordat je ze b.v. gehad hebt van iemand die er nu niet meer is bij wijze van he het gaat me meer net als bij jullie om het idee ik ga toch verdorie toch ook geen bloempotten jatten omdat ik ze mooi vind of omdat het dan zogenaamd baldadigheid is

ik mag hopen en wensen dat de dader of daders er erg gelukkig mee zijn

een boze anita echt ben super boos

• trien

punt komma alinea

halverwege deze hele lang zin, ben ik afgehaakt…..

uit de titel haal ik, dat er iets gejat is bij je….. heel vervelend.

• anita34

ja klopt en net als bij jullie voor degene bij wie het is gebeurd is zeer vervelend

• carina

DWikipedia:

De komma is een leesteken.

Gebruik

Het correct gebruik van de komma is niet eenvoudig.!!!! Soms is de komma noodzakelijk om de structuur van een zin uit te doen uitkomen, soms kan de komma naar eigen keuze geplaatst worden. Een enkele keer draagt de komma in een zin bij aan de betekenis. Als vuistregel voor het gebruik geldt: plaats een komma waar je bij gewoon spreken of lezen een pauze hoort of voelt. In geval van twijfel of op een bepaalde plaats een komma moet staan of niet, laat hem dan weg. De plaatsen waar een komma wel kan of moet staan, zijn tussen:

* deelzinnen,

* zinsdelen

* (werk)woorden.

GOOGLE zelf even voor Punt.

• @nn@

Waar gaat dit over ,komma .punt. Kunnen jullie niet eens een keer gewoon reageren op een bericht .

Ik vind het een schande dat ze zomaar spullen uit je voortuin jatten. Ik snap niet waarom ze niet gewoon van andermans spullen kunnen afblijven

• Jowiri

Het is in emotie getypt, dan ratel je er wel eens wat uit. Nee leest niet lekker, maar gaat om het bericht. En dat is @!#$.

• tientje

wat is er eerder gejat?

dit omdat er staat weer gejat

• Juut

er wordt toch van ALLES gejat wat niet vastgeklonken aan een muur zit?

fietsen , bloempotten , zelfs die goedkope tuinlampen van de Action worden hier uit de tuin gejat …..

dat men gewoon met zn poten van anderman's spullen af moet blijven, daar gaat het om! want het wordt gejat om te slopen ( behalve die fietsen ) en oh oh wat een lol hebben we daar weer van ! nou ja ,ik zie de lol er niet van in :(

• joany

hm ook ik heb eens last van een “jatter” gehad, stond er precies 1 nachie :( vervelend voor je anita heel k***e

• joop

anita 34 mag bij wezen dat ze zelf niet is gejat mmmm??? ja fiets is toch beter !!!