Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

weer gejat

• anita34

nog meer bloempotten maar later terug gevonden bij de over buren

heb het maar ff aan hun begeleiding uitgelegd maar nu is het niet naar de overkant

denk eerder aan baldadigheid maar dan nog

je gooit geen plantjes eruit om de bloembak mee te nemen of wel

ik vergeet eignelijk altijd de punt en komma,s dat is geen opzet hoor ok het leest rot misschien maar ben niet de enige gelukkig

bedankt in ieder geval de boosheid is deels gezakt je hebt er namelijk niks meer aan om boos te blijven

• trien

maar het lukt me echt niet om te lezen, ik begrijp het echt niet!

en het is niet rot bedoeld naar anita toe!

dat gaf ik ook aan in mijn bericht. als er iets gejat is, is dat vervelend!

• trien

welke begeleiding bedoel je?

• anita34

van de buren ggz

• anita34

moet er wel bij zeggen dat zij als clientre er niks aan kunnen doen maar ik vind het niet kunnen dat men mij steeds lastig valt en nu heb ik al een paar gesprekken gehad en nu gaat het beter

• anita34

zeg jij dat ook als er bij jou ingebroken wordt en er geld, fietsen of iets van jeou wat persoonlijke waarde heef t zeg je dan ook niet van ohwwwwwwwwww het zijn maar spullen

denk dat je dan ook anders jankt zoals gewoonlijk

voor mij einde discussie nu

• regroma uitzendburo

waarom einde?

• @nn@

omdat het blaadje vol is

• anita34

:D ik stort me op iets anders :D i.p.v. van dit ieder zijn mening en uitlatingen

• anja

wil iedereen zichzelf even gaan stutten , stel dat A34 op jou stort …………………pfffffffffffffffffffffffffffffffffffffffff anita34 schreef: