Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

ned-rusland

• lydia

eindelijk over met dat achterlijke gedoe

• anita34

ik vind eht wel jammer nu moeten we wachten tot kerst want dan zijn sommige huizen versiert ik vond het toch wel wat hebben versiering her en der

• stuffie

Zo en dan nu een knappe film op tv.

Heeft weer veel te lang geduurd.

• anita34

ciske de rat of fatale love of dirty dancing of tour of duty (schrijf ik het goed?)

of de negerhut van oom ton ofzoiets

of een enge horror film

• luana

Ja ja ,weer helemaal omgeslagen met je mening Anita.

• Tiepie

Welnee Luana,

Als er dan tóch geen (nederlands)voetbal meer toe te juichen valt… dan mag je toch best voorkeur hebben voor een leuke film? Wat heeft dat nou met een mening te maken? Ik had ook liever nog in het oranje op de bank gezeten, maar als het niet anders is… dan maar een leuke film! Denk dat een prik van Anita het enige is waarvoor jij kan juichen haha.. dan kun je lekker vinnig terugprikken! Arme jij!!

• anita34

ach tiepie als luana slim was had ze ff berichtje van stuffie moeten lezen zij had het over een film niet ik ik reageerde er alleen ff op maar daar is mevrouw te lui voor dus zegt meer over haar als over mij :D

• stuffie

Ach Anita, sommige mensen hebben niets anders te doen dan het kwetsen van andere in de samenleving.

Zijn een beetje dom!!!!!

• sammie

Zijn jullie hier alleen om elkaar af te zeiken ofzo? Jullie zijn toch volwassen.. doe ff normaal zeg :S wees eens lief voor elkaar en respecteer iemand zn mening ofzo

• bachus

haai sammie , Gekkerd ??????