ehh Gekkerd?
Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.
Naar overzicht van alle forumsJee gaat echt lekker hier.
Ik vind toch dat mensen hier erg respectloos met elkaar omgaan.
Zeker wanneer de prikkers afgaan op een reactie.
En niet naar de persoon achter het bericht kennen.
Je kan best een grapje maken maar om iemand zo af te zeiken wat heel vaak gebeurd vind ik niet kunnen.
De ene reageert nu eenmaal heftiger op een bericht dan een ander.
Er zijn mensen die niet goed uit hun woorden komen ik vind dat je dan berichten of niet moet lezen of moet lezen en je mond er over houden.
of gewoon verder gaan op het onderwerp waar het over gaat.
Dus laten we het gezellig houden op het bord en laten we weer gewoon eens gaan lachen hier met z`n allen.
Gr Stuffie.
Mee eens Stuffie!! Helaas kunnen een groot aantal hier alleen maar “lachen met z'n allen” als er iemand flink in de zeik wordt gezet, het liefst steeds dezelfde. Als er écht iets grappigs wordt geprikt, dan hoor je ze niet… of ze hebben er iets op te zeiken. Denk dat je de boel om moet draaien en hun berichten maar niet meer moet lezen.
Inderdaad. Tiepie en wilma1. op die topic werd inderdaad heel erg goed gereageerd.
Ik lees zelf alle berichten wel maar moet me soms inhouden om niet iets te schrijven.
Ik was heel boos toen er negatief op Jowiri werd gereageerd. Die topic is ook voor een deel we gehaald. Ik word ook boos op de negative dingen naar Anita34.
En ik blijf erbij, dat het een geluk is, dat we nu nog steeds het PB mogen houden. Ik kan mij herinneren dat het een paar keer weg geweest is omdat er behoorlijke negative dingen opstonden.
En wat waren we met z`n allen zielig want we konden niet meer schelden tegen elkaar.
Ik denk soms wel eens , Jongens /meiden, hoe oud zijn we hier eigenlijk? Soms lijkt het wel of nog op een lagere school zitten.
Hebben we dan nog niets geleerd van het leven wat we leven.
Laten we het leuk houden, en gezellige dingen op schrijven.
Zo hoop ik en vele met mij dat het pb open blijft en we elkaar nog lang kunnen spreken.
groeten Stuffie
Het is de laatste tijd zo, dat de 1 de ander wel af mag zeiken, maar als daar dan op gereageerd wordt, is het hek van de dam, en dat is jammer.
Ik reageer alleen maar op de uitspraak van A34, naar Luana, nou als iemand dat doet tegen het vaste cluppie, dan staan ze allemaal op hun achterste benen, maar nu wordt er op haar niet gereageerd. Lees maar is na. Luana post wat en krijgt meteen lik op stuk, A34 post iets en niemand hoor je, ik reageer en ja hoor alle A34 fans komen weer in de lucht. Er gebeurt toch niks naars, een beetje kift moet kunnen hoor.
Het gaat niet om het anita fan zijn hoor.
En af en toe een sneer is ook niet erg.
Is ook nog wel eens leuk.
Maar het blijft zo.
Ik sneer ook wel eens en ik krijg hem ook terug. Maar de laatste tijd is het gewoon
echte belediging.
Ik ben het eens dat Anita ook wel eens raak uit de hoek kan komen.
Is ook niet altijd leuk.
Maar goed. Ik hoop gewoon dat we leuk kunnen blijven prikken.
Er is al zo veel om boos over te worden toch???
Nederlandselftal verloren!!!!
Dure benzine en diesel.
George Buch!! Wie hebben we nog meer!!!
Fijne avond en tot de volgende keer
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?