Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

woningstichting

• Frits

degene die de meeste punten heeft die telt, dus niet van alle 3 worden de punten opgeteld hoor

• Goldflower

Beste Shaneiva,

Hier heb ik een tip voor je die echt werkt.

Ik wilde per se geen flat. Dus heb ik mijn toenmalige vriendje en mijn zusje bij me ingeschreven (die nog bij mijn moeder woont). Allemaal naar de woningstichting met jaaropgaves en kopie van je laatste salaris. We vertelde gewoon dat mijn moeder een nieuwe vriend had waar mijn zusje niet mee kon opschieten. Tegen de tijd dat we het huisje hadden 2 maanden later was die verkering tot een einde gekomen en woonde ik met mijn vriendje in een leuke eengezinswoning. Snap je hem… Ze vragen er toch om….Succes!

P.s als je een huis krijgt moet je zorgen dat je die nieuwe vrouw krijgt die als opzichter werkt. Vreselijke mens maar die is zo pietlut dat je een schone en nieuwe woning krijgt. Als afschouwer moet je haar dus niet hebben… Had het hele huis opgeknapt en ze vond dat de ornementen (lijsten) eraf moesten. Dat het schoon moest zijn spreekt voor zich.

• Trein

En juist door dit soort gefraudeer wordt woningstichting scherper.

• Juut

ja en dan moet je het ook hier neerzetten ;)

• Janneke

Nou lekker dan.. dus omdat jullie niet in een flatje willen moet een gezin met 3 kinderen misschien uit nood maar in een flatje.. :)

Het spijt mij zeer maar ik vind dit een klein beetje egoistisch!

Wij krijgen straks een kindje en we zitten nu in een woning met 1 slaapkamer.. Ik probeer op een eerlijke manier aan een grotere woning te komen..

Als ik alleen met mijn vriend was geweest hadden we ons ook wel ingeschreven op grotere huizen, maar gewoon zoals het is, als 2 personen.

Vind het anders niet echt eerlijk voor anderen toch.

• shanaiva

er staat omdat jullie hoop dat je mij daar niet mee bedoelt. maar ik ga niet in een flat zitten met een zoontje van 2 dus en het is ook niet eerlijk dat mensen van de woningstichting er gewoon tussen worden geschoven en voorrang hebben. dat is ook niet eerlijk dus ja dan gaan mensen ook rare dingen uithalen. dus het is eigenlijk van twee kanten raar

• Juut

ga je niet dood van hoor, van in een flat opgroeien….

zijn hier meer mensen die als kind in een flat woonden…ik ook, en heb echt niks gemist…

• Jowiri

Mm, zou de woonstichting ook meelezen op het prikbord? Kan je rekenen op extra controle als je weer eens iets wilt. Eerlijk duurt volgens mij nog altijd het langst. In dit geval trouwens wel vervelend, maar je zit een stuk lekkerder.

• shanaiva

ik doe het gewoon ook op een eerlijke manier maar vindt het wel een rot systeem. en over die opmerking over in een flat opgroeien is niks mis mee. je ken me zoon niet erg druk is hij dus een tuin is dan fijn. en ga dus echt ook niet in markstraat ofzo wonen de meeste flats zijn toch daar . maarja ieder zijn eigen keus.Jowiri schreef:

>

> Mm, zou de woonstichting ook meelezen op het prikbord? Kan je

> rekenen op extra controle als je weer eens iets wilt. Eerlijk

> duurt volgens mij nog altijd het langst. In dit geval

> trouwens wel vervelend, maar je zit een stuk lekkerder.

• serin

Mijn kids zijn ook groot gebracht in een flat …dat ging goed maar dat ik eenmaal in een eensgezins woning zat ging er een wereld open voor ons .

serin