Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

woningstichting

• Trein

Nee maar sommige 20-jarigen voelen zich ‘te goed’ voor een flat en willen meteen een huis. Sommige snappen ook niet dat je klein en onderaan moet beginnen. Met zijn tweeen kan je toch ook een hypotheek nemen voor een huisje in de van Galenbuurt of iets dergelijke, daar gaan ze voor niet zo heel veel weg. als je dan een hypotheek neemt dan is het netto maandbedrag soms nog vele malen lager dan een ééngezinswoning of soms zelf flatje van de woningstichting.

• Trein

Ik heb binnenkort een eengezinswoning te huur. 550 euro per maand. 3 slaapkamers. Moet je wel zelf gas en licht ed betalen maar dat spreekt voor zich.

• shanaiva

kan ik er huursubsidie op aanvragen??

• dushi1982

Trein, als iemand anders er geen interesse in heeft. Heb ik dat wel.

Ben namelijk ook op zoek naar een eengezinswoning.

En is het voor onbepaalde tijd of niet?

Hoor het graag.

zou je me misschien eventueel willen mailen?

groetjes

• Trein

Huis staat in de verkoop. Zit nu tijdelijk iemand in. Wanneer deze er uit gaat komt hij weer in de verhuur. Wanneer het huis verkocht wordt moet de huurder er uiteraard uit.

• kelder

Hangt er van af,hoe lang je woond op je huidige adres,dus hoe langerder,hoe meer kans op een huis,ze tellen in jaren,groetjes