Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

sikko shit

• Sjaak v/d H

Heb je meerdere tv's met een decoder van dit fantastische bedrijf, kun je je borst nat maken.

Vanaf 1 september mag je de volle mep betalen over elke decoder, niet voor de decoder zelf maar voor het signaal dat je krijgt.

Hier krijg je binnenkort een brief voor thuisgestuurd. We kwamen hier achter omdat we van sport 1 afwilden en het ere divisie live er voor in de plaats wilden. Die moet je op elke decoder apart betalen, ook film 1 moet je op elke decoder opeens apart gaan betalen. Nieuw beleid…. heb je 3 decoders dan moet je opeens ipv 1x het normale bedrag betalen, 3x dit bedrag gaan betalen.

We zeggen dus maar 2 kaarten van 2 decoders op want dit is tegek voor woorden. Multikabel was al niet veel maar wel een stuk goedkoper dan sikko.

De brieven hoorden eigenlijk al verstuurd geweest te zijn maar aangezien ze daar niet de vlotsten zijn krijg je die nog.

Nu weet iedereen met meerdere decoders wat hun te wachten staat…

• bloem99

beste sjaak

ook bij upc betaal je voor elke extra decoder met smartcard een extra prijs.

dus als je bij upc drie decoders heb en je wil op elke smartcard film 1 dien je 3 maal te betalen.

dit komt omdat elke smartcard uniek is en een apart nummer heeft waarvoor je film 1 aanvraagt.

overigens zit ik ook bij ziggo en heb geen enkele verandering ondervonden dan bij multikabel.

het is zelfs zo dat ik een kennis heb die bij ziggo werkt en vertelt dat alleen de naam pas is veranderd en pas op 1januari 2009 de systemen op elkaar worden aangepast.( lees multikabel, @ home en cassema)

tot die tijd zit je dus op het oude vertrouwde multikabelsignaal maar met een andere naam.

mensen zien graag problemen die er vaak ( nog ) niet zijn.

• anja

sorry bloem maar ik ben het niet met je eens . er zijn wel degelijk problemen met ziggo voorheen multikabel.

bij problemen in de wachtrij of de verbinding wordt spontaan verbroken . klagen helpt niet en als je de servicelijn wel krijgt dan sturen ze je van het kastje naar de muur . beloven je van alles maar komen die beloftes niet na.bellen niet terug als ze dat beloofd hebben en lossen de problemen niet op !!

zo is mijn moeder al ruim 1.5 maand bezig om de smartcard open te krijgen , tot 3 keer aan toe het nummer van de kaart doorgegeven en voorlas nog geen signaal. telefoon idemdito . bellen schiet niet op en dat voor een nieuwe abbonee , nee dat is wat je noemd klant vriendelijk . dus hoezo geen problemen ?? en uit ervaring weet ik van een ziggo medewerkster dat dit niet het enige probleem is van ziggo.

• Sjaak v/d H

Ik zie liever helemaal geen problemen en krijg ze nog minder liever. Ik zuig dit niet uit m'n duim hoor, Ik kreeg dit van de klantenservice te horen, dus niet van een kennis via diens vriendje haar broer zijn vriendinnetje die het gehoord had van een kennis die er (niet)werkt ofzo.

Wij hebben dus als (voorheen) multikalbel klant, 3 decoders, daar betaal je een klein bedrag voor, €0,50 per smartkaart en kregen op alle 3 de decoders dezelfde programma's. Dit gaat dus zeer binnenkort veranderen, per 1 september hoorde wij via de klantenservice, een brief kan je daarvan binnenkort verwachten. Voor het digitale pakket ga je ook per smartkaart betalen (€9,95) per smartkaart dus en voor de extra zenders ga je dus ook per smartkaart betalen. Dit was bij multikabel dus niet zo.

Daar betaalde je alleen €0,50 per kaart extra en kon je op de andere decoders het zelfde ontvangen, dus maar 1x betalen voor het digitale pakket en 1x betalen voor de extra zenders.

btw is dit nog geen eens een probleem want als dat echt doorgevoerd gaat worden geven we 2 smartkaarten op en wordt er hooguit naar een dvd'tje gekeken op de andere tv's of we stoppen de smartkaart van de ene decoder in de ander.

Maar het zal je maar gebeuren dat je opeens 3x het bedrag wat je gewent was moet betalen ipv 1x.

• anja

Sjaak ik geloof je wel hoor maar bestreed alleen bericht van bloem .

• Ray

Ik zag in een winkel ook iets mooies over dat eredivie live bij Ziggo. Vanaf 1 januari 2008 gaat het daar 14,95 p/m kosten. Ben ik blij dat ik geen Ziggo heb :p

• Sjaak v/d H

Ach het is nog altijd goedkoper dan een ritje naar de Arena en een paar plaatsbewijzen. Maar is er een alternatief dan?

• Juut

:D dat zou ik net zeggen …

• Anne

Voor internet en bellen maak ik al een tijdje gebruik van het alternatief Telfort en dit voor € 29,90 per maand voor snel internet en onbeperkt bellen.

Scheelt een slok op een borrel met het Power abonnement wat ik eerst had.

Alleen tot nu toe zit ik nog wel aan Ziggo vast voor tv- en radioontvangst.

Nu maar wachten op een redelijk alternatief…..

• Ray

Ik heb internet+bellen van KPN met interactieve TV. Ik betaal voor 4 kanalen eredivisie live 9,95 p/m een heel seizoen lang.