Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

sikko shit

• stuffie

Wij hebben ook Ziggo.totaal pakket.

In het begin hadden we geen telefoon omdat ze die gewoon weg vergeten waren in te schakelen.

Wij hebben dus met de mobiel gebeld en gevraagd of ze terug wilde bellen en dat is dus ook gebeurd.

Verder hebben we geen problemen met Ziggo.

ook voor dat we het pakket namen hebben we geen problemen gehad met Ziggo.

• Helderse0223

zomaar ff een opmerking: de klantenservice van Ziggo zat in het callcenter van Den Helder. vanaf afgelopen week niet meer… Maar dat waren gewoon mensen van een uitzendbureau…

Zelf ben ik tevreden over ziggo, maar heb wel van andere personen gehoord dat ze problemen hebben gehad met bv facturen, telefoons, digitale ontvangers enz. Ben gelukkig blij dat ik dat niet heb gehad, maar als ik het wel had gehad, weet ik niet of ik zo makkelijk overstap… Het brengt toch altijd gedoe met zich mee om over te stappen, en ik denk dat over een aantal weken ziggo best goed draait, ze hadden die fusie gewoon even wat beter moeten voorbereiden… kwam natuurlijk ook zomaar uit de lucht vallen

• anita34

nou mijn telefoon valt nog geregeld uit zit ik in een gesprek ineens een dode lijn of tuut tuut tuut tuut

dat klopt toch niet

• @nn@

Wij hebben een domein van multiweb. en krijgen nu geen email meer binnen op het bijpassende email account .We hebben daarover gisteravond over gebeld met ziggo , en nu zegt ziggo dat ze dat niet meer ondersteunen . We betalen daar wel 2.50 per maand voor ,maar krijgen daar dus niets meer voor terug .Me dochter heeft nu telle2 aangevraagd .en krijgt dat 1 september .Ik ga even kijken hoe dat werkt . En is dat goed dat stappen we ook over .We zijn altijd tevreden geweest over multiweb , en zijn daar al vanaf het prille begin lid van , Vanmiddag nog even gebeld met ziggo over de voetbal kanalen ,die nog steeds niet in de lucht zijn ,kom je eerst in een oneindig keuze menu voor je iemand aan de lijn krijgt .Ik vind het gewoon te ver gaan

• Juut

ik heb nog nooit problemen met de telefoon gehad , niet toen het multikabel was en nu het ziggo is ook niet

• anja

dan juut ben jij 1 van de weinige . en dat is best fijn voor je . maar ben je een ontevreden klant van ziggo dan kom je er bekaait af , weinig respons en zeker geen oplossingen , behalve loze beloftes krijg je niets noppes nada . zelf niet zoveel problemen met ziggo maar mijn moeder des te meer en zij is nog wel nieuwe klant !!!!!!!

• Astrid

Ohhhh vandaar de gratis Veronicagids…

daar zat namelijk een retourbon in over de voordelige pakketten van ziggo

en als je NU daar gebruik van gaat maken ,kan je profiteren van alle gemakken

hmzzzz ¿¿

• Hendrikus

Hey @nn@

Heb jij de serverinstellingen wel verandert van dat mail adres

want bij multikabel was het pop.quicknet.nl en smtp.quicknet.nl

en dat is verandert in

eigendomein.quicknet.nl en smtp.quicknet.nl

Dat woord eigendomein letterlijk hier overnemen dus niet je webpage url invullen

groet

hendrik

• @nn@

ja het staat zo ingesteld . Maar we krijgen daar geen email binnen . volgens sikko ondersteunen z edat niet meer

Annemiek

• Juut

ik kon laatst ook geen mail meer binnenhalen , iets met het wachtwoord.

gebeld ( oke moest 4 min. wachten ) maar samen alles opnieuw ingesteld en alles werkt weer…