Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

eindelijk van die vlooien af

• troel

he he eindelijk iets dat helpt,,,en goedkopen als bij de dierenarts,stronghold ,ik kreeg een tip dat die dierenwinkel in de van galenstraat dat als enigste verkoopt,scheelt 5 euro met de dierenarts en binnen 24 uur geen vlo meer,,maar ook geen larven en eitjes meer zo dat wou ik ff zeggen

• anja

hey bedankt , ga er morgen gelijk halen . kan je me misschien vertellen of wat voor spul dat , spuitbus of druppels of pillen ?

lijkt wel of de vlooien steeds beter tegen het gif kunnen . gebruik nu frontlein maar vlooien blijven de katten houden

brrr vieze kriebelspringers!!

• troel

je kunt ze daar krijgen op bestelling(,ik had ze op zondag besteld op de rommelmarkt achter het zwembad)en en vandaag opgehaald ,idd frontline helpt niet meer,,dit gelukkig wel ik ben zo blij en het is ook gelijk tegen wormen en andere dingen en kinderen kunnen na 2 uur al weer kroelen met je beesten.

• Jowiri

Advantage is ook 100% goed spul. Zijn die klotebeestjes ook niet tegen bestand ;)

• anita34

dat spul is al een poos op de markt hoor mijn dierenarts heeft het ook alleen eht is inderdaad hartstikke duur

• Ceress

Mijn kat heeft wormen en dus ook vlooien. Ik kan dit dus geven en dan ben ik van allebei af??? Want ik word er ook gek van!

• troel

deze winkel is goedkoper dan de dierenarts ,het gaat alleen op bestelling,ik heb een spaniel en die is rond de 10 kg,,kost bij de dierenarts 35,- en bij deze dierenwinkel 5 euro goedkoper ,en verder geinformeerd maar ze verkopen het nergens.en het is gelijk (ik schrijf het ff over)tegen spoelworm,oormijt,huidschurft,en hartworm. het is ook tegen vlooien,luizen en teken,,,,het pakt de volvassen vlo,de larf en de eitjes aan

geweldig he,,het lijkt wel een wondermiddel,en je bent van dat gedoe met ontwormen af ;-)

• anita34

iemand van mijn begeleiding gebruikt het al een hele poos ok ze woont alleen niet in den helder ik had eht toen al van gehoord dat alexia nog leefde die is er nu niet meer helaas zij gebruikt eht voor haar katje

• anja

heeft die winkel ook een telefoon nummer zodat ik het kan bestellen .

en waar kan ik eventueel dat advantage spul kopen ??

en hoe moet je beide middelen toedienen/gebruiken

• kitana1979

knoflook pilletjes/druppeltjes door voer helpen ook heel goed.