Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

eindelijk van die vlooien af

• tante theemuts

ja ind knoflook werkt super.en is stukken goedkoper.

• Ceress

Maar zo kom je niet van vormen af helaas.

• Juut

bakvormen ?

hihi sorry …

wormen komen meestal omdat een dier vlooien heeft . dus als de vlo dood is , een wormenkuur en dan is het , als het goed is, over !

• kitana1979

frontline werk echt niet nee.van de week familielid nog gebruikt bij zijn kat.arm beetje had ze erna nog.

• troel

ff kijken,,,0223-613196 dierenspeciaalzaak de nachtegaal van galenstraat 59,ze bezorgen ook gratis thuis (heb ik gelijk gedaan met een baal hondevoer ;-) en idd ik heb ook gelijk honden bonbons genomen met knoflook erin en stronghold is gewoon een pipetje maar je kind kan hem na 2 uur al weer kroelen en je kunt hem zelfs al wassen na 2 uur dat vind ik ook wel prettig s6 al

• moussy

Als je dan al knoflook geeft tegen de vlooien, haal dan de knoflooksnoepjes voor honden, van bijv. biofood ipv de lekker goedkope pillen van een drogist. Te veel knoflook kan nml bloedarmoede bij een hond veroorzaken. Er schijnen ook knoflook pillen voor de hond te zijn. Katten schijnen helemaal geen knoflook te kunnen verdragen, maar daar heb ik me nooit in verdiept.

• moussy

Bolfo gold is precies hetzelfde, alleen goedkoper.

• moussy

knoflook is ook anti worm :)

• anja

dank troel , morgen gelijk even bellen en bestellen .

Dat gedoe met knoflook daar begin ik niet eens meer aan .

het werkt niet echt en katten mogen geen uiensoorten gebruiken omdat bv prei ui en knoflook van de zelfde familie is . ui KAN namelijk dodelijk zijn voor een dier.

• Juut

bij mijn dierenarts betaalde ik : 23 euro ( of 24 maar ik had nog meer dus precies weet ik niet maar NIET MEER dan 24 iig ) voor een duitse herder. 4 pipetjes, voor 4 maanden dus … bij Duursema