Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Ziggo......

• ¥ Lotje ­­¥

Ik snap van jullie geen ene mallenmoer van …..

• SanShine

Hoe dat zo??

Ook problemen?

• ¥ Lotje ­­¥

ja problemen gehad. Een nette brief kreeg je thuis dat er werkzaamheden waren .

Van snachts 12 uur tot smorgens 6 uur.Uw zal er geen hinder aan ondervinden. Heb 2 dagen niet op de pc kunnen werken . Uitlopen kan natuurlijk . Daar heb ik begrip voor maar 2 dagen???? daarbij als je belt . Krijg je hun niet te pakken . 10 minuten wacht tijd , maar die 10 min. blijft 10 min. ook als je wacht . .Op een gegeven moment heb ik op dat bandje die je dan aan de lijn krijg een ander nummertje getoetst. en warempel een man aan de lijn . Die verbond mij weer door , want ik was verkeerd . En jahoor weer 10 minuten in de wacht , of je hoorde ineens tuut tuut tuut. Zouden ze nu ook de rekeningen ( die 2 dagen , plus die telefoon)ook van de rekeningen er aftrekken??? Zou wel zo eerlijk zijn toch???

Ik had eerst wanadoo achter m,n naam . toen enkele dagen een nummer . Als ik prik . nu zie ik ineens dat er ziggo achter staat. Maak niks uit . Zorg maar Ziggo dat m,n pc het blijft doen als jullie bezig zijn .Want ik vermoed dat bij veel mensen het geduld wat opraakt , Sinds dat jullie samen zijn gegaan . is het soms wat pet. En klanten hebben is geen kunst , maar zie klanten te behouden;) ;)

• Juut

ik heb ze laatst ook gebeld, had na 5 min. iemand aan de lijn, die heeft mn tel.nummer genoteerd(mobiele nummer) en me terug gebeld…zodat ik samen met hem het internetkastje kon resetten enz.

• anita34

nou ik heb geen brief gehad dat ze alles gingen vervangen of wat dan ook en ja het zijn kinderziektes als alles het eenmaal doet dan blijft het het ook doen hoop ik dan maar

• ¥ Lotje ­­¥

Hoop het ook nu ;)

• QM

vreselijk he dat soort bedrijven, wij hebben dat met T-mobile.Mijn man heeft in juli er een abbonement en een nokia n95 vandaan, ging allemaal keurig netjes, totdat we er achter kwamen, met gegevens invoeren op internet ivm het in de gaten houden van de belbundel, dat de telefoon op een ander zijn naam staat.Manlief er naar toegebeld,zouden ze in orde maken.Totdat we twee weken geleden een brief kregen, dat het toestel werd geblokeerd, omdat ze geen geld van de rekening konden halen.In de brief staat, naam en rekening adres op de naam van een ander, en ons adres:(……nu tig keer bellen en rare mailtjes van hun kant(moet u dat en dat nummer bellen, ja hoe kan dat zonder telefoon)heeft hij nog steeds geen telefoon verbinding………………ja tis natuurlijk ook heel moeilijk om als er iemand belt, te noteren wat er is, en wat er gedaan moet worden…………zal mijn benieuwen wat we als compesatie krijgen……………..lang leve T-Mobile

• anja

mijn geduld is op voor ziggo .

heeft iemand een aanbeveling voor een bedrijf die wel goed is . ik wil internet en bellen .

• joop

test

• claudia

Doordat we regelmatig dit prikbord volgen (en alle klachten over ziggo) hebben we besloten geen ziggo te nemen. Dus dames en heren onze dank is groot :) We hebben nu alles van tele2 (telefoon, internet en tv) en in de 4 weken dat we tele2 hebben, nog geen enkel probleem. Zelfs met opstarten en installeren snel en goed hulp ontvangen. Nu wil dat niet zeggen dat anderen geen probleem ondervinden met tele2, maar wij zijn tevreden.