Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Ziggo......

• meus

ondanks alle afkrakingen hiero over ziggo heb ik tog al 1 week ziggo in huis super snel nooit last van uitval of lange laadtijden…….

mense ziggo komt wel weer terug hoor,

ze hebbe alleen te snel gehandelt dat is het hele probleem

• Roek

Tele2 had ook in het begin opstartproblemen hoor weet ik me te herinneren en toen had je ook zo'n klachtenlijst. Ik heb tot zover geen problemen met Ziggo. Ik heb nu nog tv en internet apart maar binnenkort hebben we een totaalpakket van Ziggo en dan hoop ik dat het me net zo zal bevallen als nu.

• Anne

Wij hebben sinds een paar maanden Telfort snel internet en onbeperkt bellen voor 29,90 bevalt prima.

Multikabel is ons ook altijd goed bevallen, maar met Ziggo hadden we problemen.

Bovendien betaal ik ik nu minder dan de helft.

• @nn@

Wij betalen sport van ziggo . Maar hebben het niet . Bellen help niet want ze kunnen je niet helpen . storing van ongeveer 2 weken . volgens de helpdesk is het daar een zootje

• Juut

als de helpdesk dat al zegt :(

• anita34

dan zijn wij dus blijkbaar niet de enige

• tisallemaalwat

ik betaal ook voor sport en heb het wel

bij mij is altijd alles oke

• Frida Oosten-Luijrink

Ik had een totaalpakket van multikabel en nu dus bij Ziggo.

Ik heb totaal geen problemen, niet met internet, niet met de telefoon en ook niet met de digitale tv. Ze hebben mij zelfs telefonisch geholpen met het installeren van mijn router alleen duurde het inderdaad wat lang voordat ik iemand aan de telefoon had. Verder ben ik heel tevreden over Ziggo.