Zijn er toevallig meer mensen die problemen hebben met hun mail bij Ziggo,
Ik heb er de hele dag al last van dat Outlook foutmeldingen geeft.
Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.
Naar overzicht van alle forumsYep, wij hebben ook problemen. Heb gebeld, en een medewerker gesproken ( Hoe is het mogelijk binnen 5 min.) Probleem is bekend en de heren techneuten zijn er mee bezig. Deze persoon zette me ff in de wacht omdat ik nog een klacht had, en als het aan Ziggo had gelegen had ik nu nog aan de foon gehangen.( Heb dus na 20 min. wachten telefoon maar neergelegd. Heb alleen nog geen antwoord op mijn 2e vraag. Weet iemand op dit Prikbord een goede Internet/telefoon/televisie provider? Denk dat we maar dit abo maar opzeggen
Groepsstoring
van dinsdag 16 september 14.34 uur tot (nog niet bekend)
Op dit moment zijn er problemen met één van de e-mailservers die het voormalige Multikabel gebied bedienen. Hierdoor kunt u problemen ondervinden bij het lezen van uw e-mail.
Wij adviseren u om uw eigen instellingen niet te wijzigen.
Onze technici zijn bezig deze problemen op te lossen. Helaas kunnen wij nog niet aangeven wanneer het probleem verholpen zal zijn. Onze excuses voor de overlast.SanShine schreef:
>
> Hoi Carina,
>
> Waar staat dat dan op de Ziggo site, ik kan het niet vinden,
> daarom had ik het hier gevraagd.
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?