Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Ziggo Mail

• anja

baal zo van die ziggo en heb dus nu daadwerkelijk mijn abo opgezegt en nu druk bezig met het vinden van een nieuwe voor mijn internet en bellen .

tele 2 leek me een leuke , gratis minilaptop - leek me wel aardig .

helaas ook daar kwam ik niet voor inaanmerking omdat we hier in den helder e.o. geen 20 mb snelheid kunnen hebben - te ver van de centrale ?????? beetje vreemd . dus ook die aanbieder gaat niet door vind het een valse en misleidende reclame.

• meus

dat heb ik indd vaker gehoort te ver van de centrale is dat een probleem van de klant ? nee tog ? ze maken reclame voor iets wat ze niet eens kunne leveren..

anja schreef:

> tele 2 leek me een leuke , gratis minilaptop - leek me wel

> aardig .

> helaas ook daar kwam ik niet voor inaanmerking omdat we hier

> in den helder e.o. geen 20 mb snelheid kunnen hebben - te

> ver van de centrale ?????? beetje vreemd . dus ook die

> aanbieder gaat niet door vind het een valse en misleidende

> reclame.

• anita34

psyschooot ziggo betere naam voor ze

ze hadden beter stap voor stap kunnen werken zoals wel vaker gezegt is (niet door mij)

• carina

potver…. ik zit te wachten op een belangrijke mail, dit schiet toch ook niet op :-(

• @nn@

Ik heb ook al sinds vanmorgen geen mail meer gehad op mijn quicknet acount

mijn man heeft multiweb, en daar komt de mail wel binnen .Lang leven ziggo

• chat

Tip:

Voor alle mensen die allemaal op belangrijke mail zitten te wachten.

Ga gewoon weer terug naar de normale post, plak een postzegel van 0,44 cent en je krijg vrijwel zeker op je privé adres antwoord van je advocaat, deurwaarder, incassobureau of uitkerende instantie.

Zolang de belastingdienst geen e-mail adressen heeft moeten wij ons maar niet belangrijker proberen te maken!

De slogan van de belasting is Makelijker kunnen wij het u niet maken (geen mail)

De slogan van internet provider zou dan moeten zijn verslaver kunnen wij u niet maken ( nu even geen internet / geen mail) en iedereen is in rep en roer!!

• QM

na veel 5en en 6en, de mail doet het weer, tenminste hierzo………………

• SanShine

Hier doet hij het ook weer.

• anita34

hier doet hij het ook weer maar je zou maar 1 mail adres hebben ziggo mail ik heb er 2 waarvan ik 1 voor zaken gebruik de andere is msn en leuke mail zeg maar

• ¥ Lotje ­­¥

http://0223.prikpagina.nl/read.php?f=156&i=70869&t=70869