Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

vrij van school

• Anoniem nummertje zoveel

Nieuwjaarsdag Ja

6 januari Driekoningen

21 maart Goede Vrijdag

23 maart Pasen

24 maart Pasen

23 april Dag v.h. Duitse bier

1 mei Hemelvaartsdag

9 mei Dag van Europa

11 mei Pinksteren

12 mei Pinksteren

17 juni Gedenkdag

15 augustus Maria Tenhemel opneming Terwijl politici en opiniemakers zich nog afvragen of het Suikerfeest een nationale feestdag moet worden, hebben veel scholen zich al aangepast aan de behoeften van moslimleerlingen. Een aantal openbare scholen met veel kinderen met een islamitische achtergrond is gesloten tijdens de afsluiting van de vastenmaand ramadan. Die valt dit jaar op of rond 1 oktober.

20 sept t/m 5 okt. Oktoberfest

3 oktober Dag v.d. Duitse Eenheid

4 oktober St. Franciscus

31 oktober Reformatiedag

1 november Allerheiligen

2 november Allerzielen

16 november Nat. Rouwdag

29 november Buss und Bettag

25 december Kerstmis Ja

26 december Kerstmis Ja

dit zijn de dagen dat ik zo wie zo vrij wil en er komt nog wat.

dit heb ik al uit gezocht in verband dat de islamieten vrij krijgen voor het suiker

feest verder heb je nog de dag van faust het hele gedrocht en later komt er nog meer bij..

• chat

23 september een lokale vrije dag omdat kytoma, zoals hij diverse malen zelf belooft heeft, echt definitief afscheid heeft genomen van dit prikbord!

• Jowiri

Nu nog vrij van Kytoma. Dan gaat pas écht de vlag uit.

• lydia

Dit gaat echt nergens over….

• anita34

en dat zegt dan wat overandere sjonge

ik maak een feest als hij eens weg ging

• luana

Ja en ik een feest als jij eens weg ging Anita,met je oeverloze bemoeienis overal op.

• serin

Ik vind dat je een punt heb !

Als wij een dagje vrij willen moeten we hele formulieren invullen en dan nog maar afvragen of we vrij kunnen krijgen .

• Roek

Vlak voor de vakantie stond er op Schiphol zelfs een Taskforce

om te controleren of mensen die met vakantie gingen hun kroost niet een

dagje eerder thuis van school hadden gehouden.

Zo ja,meteen een bon!

• Samedi

De boodschap van Kytoma is heel eenvoudig en wordt niet helemaal begrepen hier, dat bepaalde groeperingen zo maar even bepalen dat er een vrije schooldag ingelast dient te worden ivm een suikerfeest….

Poets je tanden snoep verstandig zou ik zeggen….

Maar ja we accepteren het als makke schapen, en laten dat nou precies dieren zijn waar deze groepering heel creatief mee om kan gaan.

Maar goed we gaan heel langzaam en gestaag als schapen naar de slachtbank…

Amen oh nee sorry Salem Aleikum

• anita34

we wonen toch hier in nederland laten die lui zich dan aan ons aan passen klaar en luana zoals eerder gezegt lees de berichten dan niet