Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

vrij van school

• serin

Eers kraak je kytoma af en dan ben je het weer met hem eens wat je nu al eens wat je wilt anita ??????????

• Anoniem nummertje zoveel

het gaat om het onderwerp

• joop

nog effe gaan we 2de kerstdag inleveren voor het suikerfeest (nationale feestdag )

• Samedi

Mag ik een suggestie doen Serin ? Ik denk aandacht, aandacht en nog eens aandacht !

Anita zet je hyves foto is hier op het prikbord dan krijg je de aandacht waar je zo naar smacht.

• anita34

ik vind dat hij heel sporadisch met goede dingen aan komt zetten

dus de dingen die in mijn ogen goed zijn daar ben ik het mee eens en de vele onzin dingen daar ben ik het niet mee eens

• anita34

ik hoef geen aandacht tis een openbaar prikbord dus kan en mag ik hier ook komen bevalt het jullie lees het dan niet scheelt een hoop bord vervuiling

• Juut

ach, wij ‘vieren’ kerst door ons vol te vreten of zuipen ….

• anita34

ohw ja en over de foto he wat heeft dat er nu weer mee te maken dat je iemands hoofd niet aanstaat heeft degene een probleem ik niet bovendien we kennen elkaar niet eens dus zal je toch maar de volgende keer eens na gaan denken je kan iemand er mee kwetsen aangezien IK er niet om heb gevraagt er zo uit zien zoals ik eruit zie

• Roek

Ja, dit vind ik dus ook nergens op slaan hoor, wat heeft het één met het ander te maken!

• joop

zie ook anita 34 oost op hyves