ineke zou met vervroegd pensioen moeten
Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.
Naar overzicht van alle forumsnee nog steeds niet zelf niets bij schuthok of amivedi snap er echt geen bal van , die rode die op flessenpost staat als gevonden krijg ik geen reactie op en me zwart witte is nergens te bekenen, terwijl ze nooit echt vergaan ik heb de moeder poes nog en die wil zelfs niet meer naar buiten, en jankt erg vind dit echt gemeen van mensen die gewoon katten stelen , want denk echt dat iemand hem in huis houd. mijn dochtertje snapt er geen bal van waar bobo is ja vertel het haar maar ze huilt alleen nog maar en steeds naar buiten kijken he of ze hem ziet ja was haar kat .zo kan ik nog wel ff door gaan zo boos ben ik , ik hoop dat jullie wat horen of zien , geef het hier dan maar door oke. gr
Er loopt al weken een klein zwart/wit poesje rond in de MZ 33.
Amivedi, dierenambu, asiel zeggen… Laat maar lekker lopen, er is al een overschot.
Maar dat kleine “kreng” loopt steeds bij iedereen naar binnen. :o
Dus als iemand een lief en aanhankelijk poesje zoekt, zou ik zeggen…
Kom hem lekker ophalen.
Hij heeft al eerder op flessenpost gestaan en niemand reageert, dus blijkbaar mist iemand ook een huisdier…
Anne75 zegt: …Hij heeft al eerder op flessenpost gestaan en niemand reageert, dus blijkbaar mist iemand ook een huisdier…
Dat is wel érg kort door de bocht Anne75! Ik denk dat zéker 50% van Den Helder niet op de hoogte is van het bestaan van flessenpost en dan nog is dit een verkoopsite en geen prikbord over vermiste huisdieren. Als je je kat kwijt bent, informeer je bij Amivedi of het asiel. Als deze instanties ‘niet thuis’ geven, kun je dus nergens terecht om je beestje te zoeken. Tja, hier op het prikbord, als je eelt op je ziel hebt ;-)
In jou ogen misschien kort door de bocht, maar nu loopt dat beestje moederziel alleen. (al weken…)
En aangezien de instanties geen gehoor geven, kan dat beestje beter een goed thuis krijgen dan dat hij de hele winter nog hier in de straat zwerft…
Hij leeft nu van de biscuitjes die de kinderen hier in de straat aan hem geven…
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?