Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Zwart wit katertje gezocht

• Juut

Bij Flessepost staat wel degelijk de Rubriek : Huisdieren gevonden -huisdieren zoek ……

Dus da's niet zo gek dat ze daar ook een adv. heeft gezet.

• Tiepie

Ik vond alleen jouw opmerking kort door de bocht over flessenpost (niemand reageert dús niemand mist zijn huisdier!). Dat het zielig is voor het beestje is vanzelfsprekend. Dat er een berichtje staat op flessenpost is ook niet raar, je moet wát als de instanties die ervoor zijn, hun handen er vanaf trekken.

• anita34

anna75 als je wil mail me dan ff

• anita34

anna jammer dat je je email niet open hebt staan maar eh kun je evnetueel mij een mail sturen en eventueel een foto

ik wil dat katje wel opvangen (niet houden) mits het kan met luna

ik vind het triest

• Anne75

Ook jij hebt je email niet open staan…

Dus kan je niet mailen.

Het is nu te donker voor een foto, maar is een zwart/wit poesje (of katertje, kan natuurlijk ook).

• anita34

oops ik dacht dat ik hem had geopend sorry meid je hebt gelijk ik schaam me diep

waar loopt het buiten dan

anita29oost@hotmail.com

mail me hier maar op als je wilt

eventueel mag je me wel toevoegen op je msn dat praat beter denk dan alles hier neer gooien

sorry dat ik me mail ding niet geopend had

• Anne75

Heb je even een mailtje gestuurd

• anita34

maar affijn demi

heb je misschien foto,s van de katten misschien kun je zie hier plaatsen wie weet

• Abion

ja zal het porberen hier, nou sorry maar krijg hem niet er op zet hem wel ff op flessenpost erbij, kan je ze zien alleen de witte zie je niet er goed want die licht achter bobo

• anita34

ohw ok

maar je kan ook posters of foto,s maken he en die in de brievenbus van de buren enz doen

ik vind het zo kl*te