Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

wat is meer een zonde???

• Helderse0223

ik vraag me alleen af wat Dhr Baron Samedi dwarszit, ik wil gewoon een stukje hier plaatsen en dat valt blijkbaar niet in de goede aarde… En het is niet alleen dit persoontje die daar loopt, ook diverse kinderen die daar spelen, omdat wij in deze buurt geen speeltuin hebben om de kinderen te laten spelen, er wordt niet voor niks gevraagd of ze daar 30 km per uur willen rijden.

En ik heb voor de rest helemaal niks tegen mensen die hun geloof uitoefenen, maar toch vraag ik me af wat het oordeel van boven is als ze dus met 80 km per uur over de gracht denderen, omdat ze anders 5 minuten te laat zijn. Vandaar de vraag : “Wat is meer een zonde?”

• Samedi

Beste Helderse0223,

ik ga er vanuit dat jij het hebt over de P&P kerk aan de Kerkgracht ??

Baron Samedi groet u

• Helderse0223

Geachte Baron Samedi,

Ik heb het over de kerk tegenover willemsoord.

Verder wil ik wel vermelden dat ik (persoonlijk) niks ergs vindt op je reactie, maar ik wilde gewoon een stukje plaatsen wat mij dwarszit.. En als ik een ander rondje ga wandelen met mijn “eik” dan moet ik over de stoep lopen en dat wil ik niet, en waarschijnlijk willen mijn meeste buren dat ook niet.. Vandoor dat ik genoodzaakt ben om over die gracht te wandelen, en de hele boodschap over mijn bovengeschreven stukje is eigenlijk, : “ rij de snelheid die je mag rijden daar, is voor iedereen veiliger, en je komt er heus wel mee in de hemel”

Helderse0223 groet u

:)