Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Handtekeningenactie speeltuin julianadorp

• freelance fotograaf

DAT HOEFT OOK NIET PERSEE HOOR OM ALLES IN TE VULLEN GELOOF IK

• stuffie

TJA Julianadorp blijft het onder geschoven kindje van Den-Helder

• Juut

Kennelijk wel je adres en postcode anders pakt ie niet enne dat gaat nou nét niet iedereen aan ……..

Wil heus tekenen daar gaat het niet om…

• Samedi

Wat had jij dan gewild Stuffie ?? Dat Julianadorp het volledig erkende kind inclusief ouderlijk gezag, zou zijn van Den Helder ??

Julianadorp wil toch altijd zo graag hun eigen dingen doen en hebben ?? Eigen kermis, eigen Sinterklaas, eigen carnaval (optocht), eigen pleinfeest… zoek het dan ook maar uit als je alles zelf wilt doen en regelen, tja en dan ervaar je al snel het gevoel te hebben van een ondergeschoven kindje… eigen schuld dikke bult heet dat.

Baron Samedi groet u

• zuurseltje

je hebt helemaal gelijk Anne,dat is dus de reden dat ik geen petitie anmak.

• vrolijkemeid72

is een goed doel

kom laten we allemaal tekenen

ook leuk voor de kids in het dorp als de speeltuin en kasteel voort kunnen leven

groet een vrolijkemeid

• Juut

Lieve mensen ik wil heus wel tekenen maar ik wil niet al m'n prive-gegevens invoeren. Dat gaat ze namelijk geen reet aan!

• marianne

Ramon, als je mij nou een emailtje geeft dan geef ik jou een telefoonnummer van een man die je wilt rondleiden en alles kan vertellen over de toekomst of eventuele veranderingen in de speel en avonturenpark.

Ik heb met hem gesproken en hij weet niets van je plannen af. En kent je uberhaupt niet terwijl hij alles voor de speeltuin doet.

Hij zou graag contact met je willen

Gr Marianne

• Mo

Juut denk je dat ze je komen overvallen met de speeltuinbrigade ofzo, je geeft aan zoveel instanties je NAW gegevens en nu is het voor een goed doel, zullen we maar zeggen, en dan is dat ineens een probleem?

• Juut

Mag ik dat lekker zélf bepalen aan wie ik m'n gegevens geef ?

Enne aan het bericht van Marianne te lezen, is het een actie waar niemand verder iets van afweet.

Ik begrijp gewoon niet wat mijn adresgegevens te maken hebben met een handtekeningenactie. Misschien dat JIJ me dat kan vertellen?