Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Handtekeningenactie speeltuin julianadorp

• moussy

De foto geeft wel een vertekend beeld, zo vervallen ziet het er niet uit als je het nooit eerder gezien hebt.. en daarbij, laat ze maar wat aan die hangjeugd doen daar.. van de zomer kon er niet eens gespeeld worden, omdat je als ouder agentje moest spelen tussen opgeschoten grut en je eigen kinderen die gewoon ergens op wilden klimmen.

Hoeveel speelplekken zijn er al niet opgeruimd in J'dorp? Als je gaat klagen bij de gemeente krijg je alleen als antwoord dat het ruimte moest maken voor groen, er moet zoveel % groen in het dorp zijn dus dan gaan de speeltuintjes als eerste op de schop… en maar huizen bouwen en alles maar volproppen..

• freelance fotograaf

als je eens goed kijkt bij het kasteeltje zie je het pas echt goed .

er is veel hout rot.

voor al bij de kozijnen en ook wel het houd van het kasteeltje .

de gemeente wil dat kasteeltje ook tegen de grond aan hebben .

ze zeggen dat ding staat op in storten en is brand gevaarlijk .

en het was te duur om hem op te laten metselen .

maar zo ver ik het weet is er nooit meer onder houd gedaan zo als laken van het hout. ik vind het zonder als dat gesloopt word het hoort bij die speeltuin .

• Rick

Toen ik van de zomer regelmatig daar na toe ging met m'n kinderen, schaamde ik mezelf een beetje omdat deze speeltuin de naam speeltuin eigenlijk niet verdiend…een aantal attributen doen het niet, zoals de kabelbaan, die blijft halverwege steken, en de evenwichtsbalk schaniert niet meer…en dan de teksten die op de speeltoestellen geschreven worden, te gek voor woorden!

En toch wilde mijn kinderen er na toe, maar toen er eentje zich openhaalde aan een loszittende stuk hout ben ik er niet meer geweest.

En van toezicht is totaal geen sprake, nou ja, er komt weleens een goedwillende man met zijn zoons voorbij die de rommel opruimd (die die hangjongeren maken), en voor die man heb ik een groots respect , maar vanuit de gemeente komt er niets…nee, die hebben het te druk met hun parade paardje, de nieuwe speeltuin in nieuw den helder.

Ramon, ik geef je meer dan gelijk, het is WEL een in vervallen staat verkerende speeltuin, maar die met de nodige hulp best wel weer aantrekkelijk te maken is voor de kinderen.

• freelance fotograaf

hallo

ja die kabelbaan is geloof ik al bijna 2 jaar kapot .

de hang jeugd hangt er aan met 6 man ja dan gaat zo ding stuk helaas .

ik was vorgejaar ook al met iemand van de gemeente wezen kijken .

in die grepel van de kabelbaan lag vol met puin toen weet niet of dat nu weg is .

maar een kind zou dan maar vallen dan breken ze ook nog wat .

die man vertelde ook van dat het kasteel in slechte staat is en tegen de grond moest . dat vind ik heel erg zonder . een beetje de boel op lappen en je het kasteeltje kan nog jaren mee .

ik wil die speeltuin heel erg gezellig en leuk maken .

en er zullen dan ook leuke dingen gedaan worden voor de kids.

ook het openluchttheater is niet meer zo als het was helaas .

ook die wil ik in oude staat zien te krijgen hij was ont worpen door heer Henk kuijk. het moet voor hem ook rot zijn dat zijn geeste kind zo er uit ziet als nu .ik wil ook hem om hulp te vragen of hij wil helpen om het weer helemaal op te knappen zo dat er weer leuke optredens er gedaan kunnen worden .