Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

vakantie gelukkig voorbij

• marco

gelukkig is de vacantie voor de allerkleinste voorbij bijna,heerlijk weer naar school toe wat een ellende zeg als je in nieuw den helder woont,hele dag geschreeuw gebler en gejank en de moederszeggen er niks van.

wat dat betreft vraag ik me wel eens af wat de woningstichting van den helder nu allemaal aan het doen is,ze gooien er maar alleen staande moeders in die uit het blijf van me lijf komen,ik weet wel dat iedereen ergens moet kunnen wonen maar om ze nu allemaal bij elkaar te zetten is ook niet erg verstandig.

en met alle respect hoor maar het zijn blanke moeders met vaak donkere kindjes,dat zie je toch heel veel hier in den helder,kinderen die lopen achter een kinderwagen.

ik snap niet dat die meiden daar ingetrapt zijn voorbeelden genoeg zou je zeggen als je om je heen kijkt maar nee ze moeten zo nodig moeder worden dan denken ze waarschijnlijk dat ze volwassen genoeg zijn,en de pappa,s gaan weer op zoek naar nieuwe slachtoffers.

gelukkig is dit de 1e week van mijn vacantie en kan de resterende vacantie genieten.

lang leve de school.

• xara

Koop een appartemet in “ de poort van Den helder ”en je hebt nergens last van ,man met vooroordelen.

• Jacqueline

Marco, ga je zelf dan ook weer naar school? Kan je netjes Nederlands leren schrijven, compleet met leestekens.

Je kan je naam nog zo vaak veranderen op het prikbord, maar je schrijfstijl verraad je keer op keer. Ruud.

Ditzelfde klaagde je al op 12/08/2009 05:40. Krijg je daar commentaar op, dan zwijg je, en begin je onder een andere naam opnieuw. Beetje sneu, wel.

• Juut

:D Dat moet ik er om hihi - ik zag het ook meteen : dat is RUUD .. of hoe hij / zij ook heet.

• oepie

Je wilt niet weten uit wat voor milieu deze meiden meestal komen. Ze zijn van zeer laag niveau, en niet alleen zij, hun ouders maar ook jij mag best opnieuw naar school. Maar veel Antilianen die hier zitten zijn ook van zeer laag niveau. De intelligente jongens, die zitten niet in Den Helder. Als je studeert, blijf je hier niet wonen in de getto.

Maar goed, gemiddeld gezien is het niveau van Den Helder niet erg hoog. Wat absoluut niet met ras of kleur te maken heeft, genoeg ‘blanke’ buurten die ook verschrikkelijk zijn. Ach, zolang ieder elkaar in zijn waarde laat hebben we geen last van elkaar. En als je je zo stoort aan moeders die niet goed voor hun kinderen zorgen kun je altijd de kinderbescherming bellen.

• denots

Als je er last van hebt verhuis je toch gewoon…

Zeur niet zo man en laat een ieder in zijn/haar waarde.

• marco

waarom zou ik moeten verhuizen dan als een ander het verrot om ze kind normaal op te vinden beetje kort door de bocht.

en iedereen in zijn waarde okee als ze ook rekening houden met andere mensen maar nee gezien jou reactie denots zegt het alweer genoeg hoe de maatschapij is tegenwoordig helemaal verrot dus normen en waarden ver te zoeken,jou berichtje is dan volledig overbodig,en als je dit soort dingen niet wilt lezen moet je het niet doen.

maar je zal je wel aangesproken voelen of zelf zo kansloos figuur zijn pfffff get a life.

en voor al die andere reactie,s groetjes van piet,kees ,piet bep wie weet

• marco

waarom zou ik moeten verhuizen dan als een ander het verrot om ze kind normaal op te voeden moest

het zijn dit vanwege de critici onder ons is al gebleken.

• marco

Tevens wil ik ook even reageren op de andere reactie,s man met vooroordelen dat is een hele

goeie volgens mijn zijn dit gewoon feiten.

Als tweede punt over dat ik weer naar school zou moeten gaan is flauwekul dit is een berichten topic

of werken we nu ineens voor de krant,sommigen zinnen zijn te lang ja en dan een klein stukje erachter

dan moet je het eerst bekijken voor je het plaatst,flauwekul toch.

en gezien de reactie,s valt het prima te lezen dus ik snap het probleem niet zo maar azijn zeikers heb

je altijd dus eigenlijk is het meer de pot verwijten ja ja ben naar school geweest hoor.

Het is net tv wil je het niet zien zet je hem over dat geld ook voor deze topic,verder wens ik iedereen

een prettig weekend,en gaat hier de vlag uit een maandag ha ha ha.

• Juut

wat boeit het jou nou wat een anderman's kind doet of niet doet …

get a life , en laat een ander lekker zn eigen gang gaan …