gelukkig is de vacantie voor de allerkleinste voorbij bijna,heerlijk weer naar school toe wat een ellende zeg als je in nieuw den helder woont,hele dag geschreeuw gebler en gejank en de moederszeggen er niks van.
wat dat betreft vraag ik me wel eens af wat de woningstichting van den helder nu allemaal aan het doen is,ze gooien er maar alleen staande moeders in die uit het blijf van me lijf komen,ik weet wel dat iedereen ergens moet kunnen wonen maar om ze nu allemaal bij elkaar te zetten is ook niet erg verstandig.
en met alle respect hoor maar het zijn blanke moeders met vaak donkere kindjes,dat zie je toch heel veel hier in den helder,kinderen die lopen achter een kinderwagen.
ik snap niet dat die meiden daar ingetrapt zijn voorbeelden genoeg zou je zeggen als je om je heen kijkt maar nee ze moeten zo nodig moeder worden dan denken ze waarschijnlijk dat ze volwassen genoeg zijn,en de pappa,s gaan weer op zoek naar nieuwe slachtoffers.
gelukkig is dit de 1e week van mijn vacantie en kan de resterende vacantie genieten.
lang leve de school.