he he eindelijk iemand die inziet hoe het niveau en de waarden en normen zijn hier in den helder.
kunnen ze weinig aan doen,want ja je zoekt de mensen waar je je prettig voelt en dat is waarom ik hoop dat ik snel uit den helder weg kan komen. maar dan moet eerst 1 van die niet sociale mensen mijn appartement kopen. Kan niet wachten dat ik hier weg kan. En dan niet vragen waarom ik hier ben komen wonen, dat is gebeurd, nu de kwestie hoe kom je uit dit bekrompen spookdorp. Ik heb ook in steden gewoond en daar is het echt een stuk minder met die blanke "kinderen' die een kind bij een antiliaan krijgen en dan ook denken dat zij hem wel ‘ vast’kunnen houden, hoezo naief? maar ja je hebt een kind krijgt sociale dienst geld (ons geld) en dan gek vinden dat ze geen werk kunnen vinden omdat ze net 16 zijn en geen diploma's hebben!
altijd grote bek over de antilianen, want dat zijn de rote appels in den helder,maar ondertussen wel een kind van ze willen! tuurlijk zitten er rotte appels tussen,maar zij zijn socialer dan menig ‘blank’persoon hier uit den helder! of je hier nou geboren bent of bent komen wonen, 1 pot nat! Zodra je wat voor ze hebt waar ze wat aan hebben of beter van kunnen worden dan zijn het ineens je vrienden, maar heb je niets dan gunnen ze je geen blik!
heel jammer voor hun, dat men zo is…zo zal en wil ik nooit worden of zijn!
en nou niet tegen mijn gaan pissen als ik de feiten vertel! wees eens realistisch en begin bij jezelf