Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

vakantie gelukkig voorbij

• muppet

he he eindelijk iemand die inziet hoe het niveau en de waarden en normen zijn hier in den helder.

kunnen ze weinig aan doen,want ja je zoekt de mensen waar je je prettig voelt en dat is waarom ik hoop dat ik snel uit den helder weg kan komen. maar dan moet eerst 1 van die niet sociale mensen mijn appartement kopen. Kan niet wachten dat ik hier weg kan. En dan niet vragen waarom ik hier ben komen wonen, dat is gebeurd, nu de kwestie hoe kom je uit dit bekrompen spookdorp. Ik heb ook in steden gewoond en daar is het echt een stuk minder met die blanke "kinderen' die een kind bij een antiliaan krijgen en dan ook denken dat zij hem wel ‘ vast’kunnen houden, hoezo naief? maar ja je hebt een kind krijgt sociale dienst geld (ons geld) en dan gek vinden dat ze geen werk kunnen vinden omdat ze net 16 zijn en geen diploma's hebben!

altijd grote bek over de antilianen, want dat zijn de rote appels in den helder,maar ondertussen wel een kind van ze willen! tuurlijk zitten er rotte appels tussen,maar zij zijn socialer dan menig ‘blank’persoon hier uit den helder! of je hier nou geboren bent of bent komen wonen, 1 pot nat! Zodra je wat voor ze hebt waar ze wat aan hebben of beter van kunnen worden dan zijn het ineens je vrienden, maar heb je niets dan gunnen ze je geen blik!

heel jammer voor hun, dat men zo is…zo zal en wil ik nooit worden of zijn!

en nou niet tegen mijn gaan pissen als ik de feiten vertel! wees eens realistisch en begin bij jezelf

• marco

ben het helemaal met je eens muppet,beter had ik het niet kunnen verwoorden,

en gelukkig ook iemand die dit inziet.

maar ja inderdaad die felle reactie,s hierop zullen hun zich wel aangesproken voelen

het zal je dochter maar zijn,vaak zien die dochter hun eigen familie niet meer

die zijn het er niet mee eens hoe hun dochter haar leven vergooit.

en inderdaad en maar hopen dat ze zo gozer aan zich kunnen binden,nou kijk

maar eens in het centrum hoe ze staan te loeren op een nieuw slachtoffer.

er hoeven geen meiden voorbij te lopen zonder dat ze wat zeggen hey meisje

of hun helemaal uitkleden met de ogen.

• margriet77

Ik kan me niet aan de indruk onttrekken dat je al die reactie's in je eentje heb geschreven, misschien heb je al je persoonlijkheden een naam gegeven en laat je ze reageren op dit prikbord? Ik vind het nogal schizofreen overkomen allemaal, tripje naar de huisarts?

• marco

tuurlijk margriet 77 lol ik heb nog even getwijfeld maar nu weet ik het zeker

mensen uit den helder zijn aparte figuren.

hoe verzin je zoiets dat iemand alle reactie,s zelf plaats ik heb een advies voor

jou margriet niet langs een dokter maar naar een psychiater.

• Margriet77

Tja, da's dan ook weer niet waar, want ik kom niet uit Den Helder, wel woon ik hier al zo'n 10 jaar. Blijft bij mij nog steeds de indruk dat je jezelf steeds gelijk geeft onder n andere naam. Geeft niks hoor, ik vind ook altijd dat ik gelijk heb, alleen meestal onderbouw ik dat met argumenten.

• chat

Waarom moeten peuters, kleuters, basis onderwijs 6 weken vrij hebben en het voorgezet onderwijs maar liefs 7 tot 8 weken? De gemiddelde werkende ouder heeft er ook maar maximaal 3!

• Hallo

Helemaal mee eens,ik heb ook maar drie weken vakantie en dan heb je daarna drie weken oppas nodig voor je kinderen en dat is niet voor iedereen makkelijk te vinden !!!!!!

Gewoon vier weken zomervakantie en die andere twee weken verdelen over het jaar,misschien met kerst wat langer.

• anneloes

6 of 7 weken vrij is misschien omdat ouders dan beter kunnen afstemmen met hun werk wanneer ze met vakantie gaan. Als heel nederland in 3 weken op vakantie moet geeft dat problemen met het bedrijfsleven…..

• chat

@anneloes

Er is al sinds jaren vakantie spreiding in Nederland dus het afstemmen is geen probleem als de school vakantie net zo flexibel word als in het bedrijfs leven!

Scholen zijn door onze overheid omgebouwd tot bedrijven, laten ze dan ook de zelfde regels hanteren zoals bedrijven die hanteren!

Laten wij eerlijk zijn 12 weken op jaar basis verlof is echt niet meer van deze tijd! Leraar zijn zou een zwaar beroep zijn, ach vraag eens aan een taxi chauffeur, vrachtwagen chauffer, conducteur, medewerker in een supermarkt, verplegend personeel, bewakers en zo kan ik nog wel even door gaan hoe zwaar hun werk is. Hebben deze mensen ook 12 weken per jaar vrij?? Dus kom op gewoon de vakantie gelijk trekken met de rest van de maatschappij, wat is de kreet van de spot van de overheid ook alweer?

De Maatschappij dat ben jij

• mabel

Heerlijk, mijn vakantie begint nu pas. Turkije ik kom eraan!!