Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

vrouwenvoeten gezocht 150 euro [15 minuten]

• richard

voor de geintreseerde onder ons die kunnen me mailen op richard.1990@live.nl

• Jacqueline

Heeft ie tenminste meteen jullie emailadres :D

• s0ezy mv G. 2006 & B. 2005

Jowiri Schreef:

——————————————————-

> Heeft ie tenminste meteen jullie emailadres :D

En dan? Daarop kicken ofzo?

• (o)\/(o)mien tiet

Ik heb wratten is dat een probleem ?Die kun je er zo vanaf likken trouwens !Kind kan de was doen ..

Kusjes en likjes van mien tiet !

• (o)\/(o)mien tiet

Ries?Ik kan je email adres niet vinden ?

Ik heb me voeten nu in een speciaal badje gedaan kun je me even je email adres sturen ?

Moet ik fotos van mijn tenen meesturen ?

Ik vind vooral mijn grote teen minstens 20 euro waard maar dat laat ik aan jouw als kenner over .

Ik heb ook een webcam dan kun je ze beoordelen .

Ik hoor graag meer van je en ik ben serieus hoor ik heb al sinds mijn 11de een voetfetisch en nooit iemand gevonden die me serieus nam daarin .

Ries tot liks !

• (o)\/(o)mien tiet

ah gevonden ik ga je mailen ga me voeten even op de foto zetten !

Je moet wel even door de eelt en wratten heen kijken want echte schoonheid zit van binnen !

Hoop serieus dat je *ze* het waard vind .

• serina

Je krijgt er igg geen geslacht ziektes van …..

Richard veel suc6 naar het vinden van een juiste kandidaat je bent inmiddels ook bekent op het baby prikbord dus er zal vast wel een kandidaat uitkomen (tu)

• Suuskous

En? Heb je al een paar voeten gevonden richard :)

• Lian

Richard, je hoeft niet te betalen hoor om mijn voeten te verwennen. Je mag er alles meed doen

• richard

Gepost door: Suuskous ()

Datum: 23 september 2009 22:39

En? Heb je al een paar voeten gevonden richard

Wat denk je zelf suuskous en voor lian tjsa moet ik jou uitnodiging nu serieus nemen na eerst afgezeken te

worden als je werkelijk intresse had gehad had je ook mijn email adress kunnen vinden i.p.v. een bericht te

plaatsten weer hier.