Is inderdaad niet aardig, maar ja je hád het een beetje kunnen verwachten,Richard!
Op elke oproep wordt soms heftig gereageerd, laat staan op deze oproep van jou!
Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.
Naar overzicht van alle forumsRe: vrouwenvoeten gezocht 150 euro
Gepost door: Juut ()
Datum: 18 oktober 2009 14:31
Is inderdaad niet aardig, maar ja je hád het een beetje kunnen verwachten,Richard!
Op elke oproep wordt soms heftig gereageerd, laat staan op deze oproep van jou!
Het is al goed juut maak ook niet uit verder het is gebeurd,het is alleen zo jammer dat er zo vreemd over gedacht,
wordt en je gelijk in een hokje wordt geplaatst,terwijl ik een doodnormale jongeman bent met een bepaalde voorliefde
voor iets,wat vele met mijn hebben dus zo gek is het dan ook weer niet maar goed bedankt voor je aardige reactie.
Groetjes richard.
Richard, komt van mij een serieuze tip; als je naar bv. de Achterdam zou gaan, ben je goedkoper uit. De dames daar zullen wel “raardere” verzoeken krijgen, dus dit is makkelijk verdiend.
Dan ga ik ervan uit dat je geen; hocus pocus poetsie voet foetsie vraagt
Op zich heeft ieder zijn voorkeur, en zolang dat niet met kinderen of tegen iemands wil in gebeurt, zal het me worst zijn.
Maar op dit prikbord….tja dan komen er reacties in de vorm van onderbroekenlol.
Zeg ik wens je succes, en komt vast wel goed!
Gepost door: Jowiri ()
Datum: 23 oktober 2009 14:37
Richard, komt van mij een serieuze tip; als je naar bv. de Achterdam zou gaan, ben je goedkoper uit. De dames daar zullen wel “raardere” verzoeken krijgen, dus dit is makkelijk verdiend.
Dan ga ik ervan uit dat je geen; hocus pocus poetsie voet foetsie vraagt
Op zich heeft ieder zijn voorkeur, en zolang dat niet met kinderen of tegen iemands wil in gebeurt, zal het me worst zijn.
Maar op dit prikbord….tja dan komen er reacties in de vorm van onderbroekenlol.
Zeg ik wens je succes, en komt vast wel goed!
Hoi jowiri bedankt voor de tip,maar dit wist ik zelf ook al dat je zo buurt met prostituees hebt die dat laten doen,maar het gaat
er bij om om dit bij de normale huisvrouw te mogen doen zeg maar,de kick daarvan is hoger als dat je het bij een prostituee zou mogen doen,
want die doen het toch wel,ik vraag me trouwens wel af of je zoiets ook hebt in den helder bijvoorbeeld,een plek waar je
prostituees hebt naar mijn weten is dat er daar niet,dus vandaar dat ik het gewoon hier geprobeerd had nee heb je ja kan je krijgen toch.
Maar nogmaals bedankt voor de tip,groetjes,p.s ik denk wel dat er vrouwen zijn behalve prostituees,die dit zouden willen laten doen het,
probleem is vaak ja zoals ik al vertelde in andere berichtjes vaak vooroordelen en ook niet onder willen doen tegenover andere vriendinnen
en of het wel discreet gaat dat het niet bekend wordt bij eventuele partners of familie leden.
Tenslotte zijn het de voeten maar en zijn er wel ergere dingen die je voor dat aanbod zou moeten doen.
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?