Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Leger assisteert bij vaccinatie tegen Mexicaanse griep

• ontevreden patient

het leger mag zijn taken wel laten liggen ?hierbij geef je dus aan dat ze uit hun neus vreten normaal als hun wel tijd hebben daarvoor

en een instantie die meestal inentingen doet zoals de ggd zou juist op dit soort dingen in moeten spelen

als we op vakantie gaan en ingeént moeten worden moet je daar ook zijn

en hoe weet jij zo zeker dat hun die certificaten hebben ?

ze willen zelfs studenten gaan inzetten in deze

deze hebben ook geen papieren en alleen geoefend

• Jacqueline

Hahhaha ja nou ;)

Maar ondertussen geeft de ontevreden “patiënt” mooi geen antwoord op mijn vraag.;)

• xara

Jezus waar zeurt deze ontevrede patient over ?/ En je bent dus al patient als je je laat prikken ?? Waar haalt de GGD de extra mensen vandaan om zoveel mensen in korte tijd te prikken ?? En t leger in vredestijd heeft veel tijd over ja voor dit soort calamiteiten. Nog meer te zeuren ?? Over t weer misschien ?? Wilma

• Jacqueline

Hij heeft zich laten prikken, en heeft niet gevraagd om een oudere prikker, omdat ie anders niets te zeiken heeft.

• Kaatjuh

Ontevreden patient,

Even het volgende:

Als verpleegkundige word je tijdens je opleiding eerst getoetst op theorie en praktijk (skills-lab) voodat je “echte patienten” mag injecteren.

Dus als je mag injecteren dan heb je deze vaardigheid positief afgetoetst en heb je deze vaardigheid genoeg onder de knie om op de juiste manier te handelen.

Het maakt niks uit of je de leeftijd van 17 jaar of 57 jaar hebt hoor, dit geldt namelijk voor iedereen. (Er zijn namelijk ook “ouderen” die nog een nieuwe uitdaging aangaan!!)

Bovendien valt deze handelingen onder de wet BIG, ga je daar eens in verdiepen en dan kun je misschien begrijpen dat deze mensen bekwaam zijn!!!

Triest hoor dat jij denkt dat de “oudjes” meer ervaren zijn dan de “jonkies”! Hoezo bevooroordeeld???

Wat wil je met deze discussie losmaken?????

Ik denk dat ik nu ook bevooroordeeld ben met mijn mening over jou en dat door 1 discussie. En inderdaad ik ben niet positief bevooroordeeld!!!

Met vriendelijke groet, Kaatjuh

• Kaatjuh

of is dit de tegenaanval n.a.v. het positieve bericht van Tiny over de griepprik?????

• Juut

Ik denk dat ie door een ZEURBIJ geprikt is

• mark

ben het niet eens met deze persoon de militaire geneeskundige dienst(MGD) heeft dagelijks met inentingen enz te maken en is hier hoog in opgeleid net zoals ieder andere huisarts of dergelijke medische personen en dat defensie hier voor in gezet word als ondersteuning vind ik een goed ding des te meer hulp des te beter en zijn een hoop mensen hier mee geholpen.

• xara

:D:D:D

• tientje

met jou valt niet te praten

jij legt mij dingen in de vingers die ik niet typ