Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Kinderfiets gestolen!

• Marieke

Vannacht is bij ons voor de deur het fietsje van mijn zoon gestolen! Mijn zoon is vier en hij heeft m van de zomer voor zijn verjaardag gehad, hij is/was erg blij met zijn fiets!

Het is een klein brandweer fietsje met een rood met wit gestreepte brandweer vlag, opvallend aan de fiets is dat rechts aan het stuur zit zo'n brom geluid handvat, degene die erop hoorde was rood met zwart en paste bij zijn fiets maar die was stuk dus nu zit er een oranje met groen op!

Hoop dat ik m terug kan vinden!

• karin

Waarom laat je in hemelsnaam ,dan een fiets buiten staan

Als je er zo blij mee bent,een beetje nadenkend mens ,zet zijn fiets in de schuur of op de plaats.

• Sjakie

inderdaad karin, wij laten de fietsen ook nooit voor de deur staan, die gaan altijd naar de achtertuin

• Marieke

Ik had hem inderdaad binnen moeten zetten ja, maar dat doet nu toch helemaal niet ter zake!!!! Mensen moeten gewoon het fatsoen hebben om van andersmans spullen af te blijven!!!! Als ze nou mijn fiets gestolen hadden ok, maar een kleuter fietsje?!!! Ik vind het gewoon schandalig, dat ik mijn spullen buiten voor de deur laat staan is nog geen vrij brief voor iedereen om het dan maar mee te nemen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

• Tsjaaa

Helaas, in deze tijd kun je niks meer buiten laten staan.

Zelfs je bloempotten moet je aan kettingen leggen…

• Roekkie

Wat als een bijstandsgezin deze fiets heeft meegenomen, om toch hun kindje een leuke kerst te bezorgen ? Jouw kind had al een fiets, ogenschijnlijk kun jij jezelf dit permitteren en kun jij je kind voorzien van een fiets. Er zijn vandaag de dag gezinnen die ver beneden het bijstandsniveau dienen rond te komen.

Natuurlijk is het nooit leuk om iets wat van jouw is kwijt te raken, maar berust je eens in de kerstgedachte en bedenk dat er wellicht nu of straks een kindje rondloopt die dolblij is met zijn of haar “nieuwe” fietsje.

We leven nu eenmaal in een tijd wat drijft op contrasten, van heel rijk tot modaal tot ver beneden het bijstandsniveau…. Ben blij dat we het zo “goed” hebben in ons oh zo mooie Nederland.

Fijne kerst allemaal…

• Johanna

Wat n idiote reacties allemaal, en wat n gelul over bijstandsgezinnen. Enig idee hoeveel deze mevr. verdiend? En ik ken bijstandsgezinnen en die moeten er niet aan denken om wat te stelen, wat n vooroordelen allemaal, Bah..

Kleine kinderen spelen buiten en in de hectiek van de dag vergeet je weleens wat, uit de reacties te lezen is het dus haar eigen schuld? Want alles wat buiten staat mag meegenomen worden? Misschien is het wel uit baldadigheid meegenomen, hoe dan ook: hartstikke vervelend voor die knul! En juist slim van zn mama om de ‘hulp’ van flesseposters in te schakelen! Succes Marieke en ik hou mn ogen open! Uit welke buurt is hij meegenomen?

• Jacqueline

Roekie? Wat als deze dame zèlf een bijstandsmoeder is die de onderste steen boven heeft moeten leggen om haar kind een fiets te geven?

Begrijp ik nou goed dat jij diefstal door bijstandouders goedkeurt? En wat voor normen en waarden geef je je kind dan mee? Je bent niet helemaal goed in je bovenkamer volgens mij!

Ik wens jou een beroerde kerst!

• haas

ook als je geen bijstadsmoeder bent is het erg als de fiets van je kind gestolen wordt. stelen mag namelijk nooit!

niet van een bijstandsmoeder maar ook niet van ieder ander.

• dus

haas Wat Is dat nou weer voor achterlijk iets…. ook marieke heeft er voor betaald!!! en hoe weet jij nou of zij genoeg geld heeft om die fiets te kunne kopen… je kan niet zomaar oordelen als je die gene niet eens kent..+ jij weet ook niet hoe hun in geld zitte!!!!

Dus eigelijk met andere woorden…mensen ga maar bij haas dingen jatten want het is BIJNA kerst!! En wees dan blij met je dingen die je hebt gestolen bij HAAS!!

achterlijk iets!!!