Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Kinderfiets gestolen!

• dus

Sorry bedoelde Roekkie!!

• jhg

ROEKKIE Wat Is dat nou weer voor achterlijk iets…. ook marieke heeft er voor betaald!!! en hoe weet jij nou of zij genoeg geld heeft om die fiets te kunne kopen… je kan niet zomaar oordelen als je die gene niet eens kent..+ jij weet ook niet hoe hun in geld zitte!!!!

Dus eigelijk met andere woorden…mensen ga maar bij ROEKKIE dingen jatten want het is BIJNA kerst!! En wees dan blij met je dingen die je hebt gestolen bij ROEKKIE!!

achterlijk iets!!!

• misterie

Kan het niet zo zijn dat een ander kind in zijn spel de fiets heeft meegenomen , Wij hebben dat een keer meegemaakt met het fietsje van onze dochter . Wij zijn toen een rondje door de buurt gegaan ,en hebben het fietsje terug gevonden in een tuin van een ander kindje .Ik heb geen verwijten gemaakt tegenover het kindje die de fiets had meegenomen ,maar wel even een praatje gemaakt met die ouders ,want als mijn kind met iets thuis komt wat niet van hem/haar is .Sturen wij ze terug om het aan de eigenaar teug te brengen

• Tsjaaa

Dat lijkt me sterk, ze schrijft dat het VANNACHT gebeurd is ………..ik mag aannemen dat er 'snachts geen kleine kinderen buiten spelen?

• nathalie

@ roekkie, volgens mij moet jij naar de dokter toe met je rare praatjes jij voegt helemaal niets toe hier op het prikbord deze meid vraagt gewoon of iemand die fiets heeft gezien. en ze vraagt niet om slap ###### over bijstands uitkeringen bla bla bla….

sommige mensen zijn echt niet goed in hun bovenkamer hoor..

De fiets is gestolen tussen 5 en 8 en ja dat je beter op je spullen moet passen dat weten we nu allemaal wel maar wie vergeet nu niet eens wat!

het fietsje is gestolen in de omgeving van de ruijterstraat oud den helder…

Mijn vriendin vraagt alleen maar of iemand die het fietsje misschien tegenkomt of weet waar hij is, het even te willen laten weten meer niet die zure opmerkingen zit niemand op te wachten…

Andere WEL meedenkende prikkers in ieder geval bedankt

• Johanna

Heb je m alweer? Volgens mij zag ik zo'n fietsje in n voortuintje staan in de van Limburg stirumstraat? Hoop dat ie terecht is!