Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

wanneer houd het is op?

• m

ja inderdaad gewoon eigen rechter spelen :X

want al geef je de namen aan de politie doen ze er niks mee

want dan krijg je het argument we moeten ze op heterdaad betrappen anders hebben we niks

nou sorry hoor maar het hele dorp weet wie het zijn::o

en dan zou de politie er niks aan kunne doen ze hebben er geen zin in denk ik

maar ooit komen ze aan de beurt !!!!

• 0

ik zie dat er nu nog een m is die op deze berichtjes reageert. ik zal mijn naam wel veranderen in m1 ofzo.

anders is het zo verwarrend.

ik lees van de andere m dat het hele dorp weet wie het zijn. ik weet het niet…

zijn het dorpers dan?

misschien moet iemand toch maar eens de redactie van de helderse krant benaderen, zoals ik al eerder noemde.die zoeken het wel uit hoor denk ik.

• ik

ja iedereen weet wie het is!!!!!!!!!! weten ze het niet komen ze der wel achter!!!

politie wilt er wel wat aan doen ik had ze aan de deur vanochtend!! maar als je namen geeft dan weet je al dat ze der niks mee kunne want ook politie weet wie hoe en wat! maar ze moeten keiharde bewijs hebben dat is het hem!!!!

• misterie

Eigen rechter spelen mag nu eenmaal niet .Ik heb jaren gelden eens iemand uit me huis getrapt ,die was zomaar binnen gedrongen . En wie zat op het politie bureau .Ik

• rick

ja dat is het recht systeem zo krom

• kapacha

ook bij ons is ingebroken, en ze waren met zijn 2-en en 1 daarvan was een jutter. En de meeste dorpers kennen deze jongens. Maar politie moet echte bewijzen hebben.

• anoniem

wij dachten ook eerst dat ze met ze 2e waren omdat er maar 2 verschillende voetafdrukken waren gevonden

maar naar rond vragen in het dorp krijg je 4 namen en ze zijn altijd met ze 4e

er proberen er 2 naar binnen te komen en de andere 2 staan op de uitkijk en om de spullen aan te pakken

• jaja

er zijn zoveel mensen die ervan balen, er zijn zoveel mensen die bang zijn . want het zal je maar gebeuren dat je ze betrapt.

@!&%*#@ dat je als je je kennis meld aan de politie , nog merkt dat je het leuke juttertje vrij rond ziet lopen en elke keer weer hoort dat meneer juttertje en zijn vriendjes druk aan het werken is geweest. dan ga je afvragen waarom melden we het.

Alles is bekent bij de politie , de heler , de naam van zijn vriendin van deze jutter van 24 jaar oud ( die echt wel doorslaat als de polite haar zou ondervragen)zijn onderkomen is bekent ( hier in j'dorp) bewoners van j'dorp worden een beetje radeloos , moedelooos maar vooral bang en dan ook nog eens te horen krijgen van de politie dat meneer jutter en consorte niet gepakt kan worden omdat er gebrek is aan bewijs .welke harde bewijzen zoeken ze eigenlijk???

moeten we weer wachten op het eigen rechtertje spelen , dan ben je echt de sigaar want dan weten ze ineens de eigen rechter wel direkt op te pakken en aan te pakken .

hoe krom is het rechtsysteem .

• Jacqueline

Mag misschien ook niet, maar als jullie nou op elke boom en lantaarnpaal, een A4tje ophangen met hebben en houwen van deze 4?

Net als je wel ziet als iemand 50 wordt of een kat vermist is. Dan zijn mensen gewaarschuwd als ze ze zien rondlopen.

• Ohja

Ben ik zeker de enige dorper die geen idee heb wie die crimineeltjes zijn. Is het misschien in een bepaalde buurt of wijk?

Ik vind het wel schrikbarend dat ze zo bekend zijn, maar de politie er niets aan kan doen!

Mocht ik ze ooit treffen in mijn huis, dan is het niet best enne… ik bel geen politie! ;-)

Dit topic is gesloten, er kunnen geen reacties meer worden geplaatst.