.
Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.
Naar overzicht van alle forumsach mensen, wat een praatjes.
als iedereen op dit forum weet wie het is pak hem/haar dan!
allemaal een grote mond maar face to face met hem/haar de confrontatie aangaan doen jullie niet!
best wel een beetje zielig vinden jullie ook niet?
er worden namen en adressen genoemd, zelf van mensen die er niks mee te maken hebben.
zoiezo snap ik niet wat je met deze onzin wilt bereiken, het wordt er echt niet beter van hoor jongens!
dus.. Get a live!
geloof me, ook de mensen over wie jullie het hebben komen er wel achter wie jullie zijn.
hun zijn ook niet achterlijk.
normaal gesproken vind ik het maar onzin om hier op te reageren, maar dit gaat gewoon te ver en dat wou ik even medendelen.
ach mensen wat een grote mond,
als iedereen op dit forum weet wie het is waarom pakken jullie hem/haar dan niet?
jullie komen hier met hele verhalen maar face to face de confrontatie met hem/haar aangaan doen jullie niet.
best wel zielig vinden juliie ook niet?
er worden gewoon namen en adressen genoemd, zelf van mensen die er niks mee te maken hebben!
tjaa jullie kunnen hier wel elkaar opjutten, mensen bang maken, mensen onterecht beschuldigen en mensen pijn doen,
maar het wordt er echt beter echt niet beter van,
dus.. Get a live!
geloof me, de mensen die jullie beschuldigen komen er ook wel achter wie jullie zijn,
hun zijn ook niet achterlijk.
normaal gesproken reageer ik helemaal niet op dit soort onzin, maar dit gaat te ver en dat wou ik even medendelen.
Dit topic is gesloten, er kunnen geen reacties meer worden geplaatst.
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?