Voor al uw computer problemen bij u thuis kunt u mailen, tegen een zeer scherpe prijs.
Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.
Naar overzicht van alle forumsComputer hulp is niet alleen het installeren van Windows of een driver, maar het kan van alles zijn zo als hardware vervangen, advies verstrekken over nieuwe upgrade van je pc of misschien het bouwen van een website voor uw bedrijf of uw hobby. Het kan ook zijn dat u ergens niet uitkomt zo als met het instellen van uw netwerk/router het verwijderen van een vervelend virus het kan van alles zijn het kan veel tijd in zitten en dat reed ik niet voor 5 euro petje af voor jou.
pc_hulpaanhuis@live.nl
en Rick is dezelfde persoon als Gianni ???
Wel verwarrend als je verschillende namen gaat gebruiken. Als je je diensten aan de mens wilt brengen, is het handig je informatie bij elkaar en duidelijk neer te zetten. (wie ben je, je e-mailadres, wat biedt je aan, evt. prijsindicatie) Hoeft niet super uitgebreid, maar een beetje info in steeds een nieuw bericht zullen de mensen niet onthouden. Hou het overzichtelijk en bij elkaar.
Het zijn gewoon wat tips, met alleen goede bedoelingen. Ik wens je veel succes!
Ik ben Gianni en trouwens ik ken deze meneer Rick niet al men denkt dat over de zelfde persoon gaat. Ik heb in mijn vorige bericht een beetje aangegeven da het over allerlei problemen kan gaan, ik hanteer 50 euro per eerste uur en dan 10 euro per half uur. Probleem nog niet opgelost dan betaalt u niks, ik denk eerlijker kan het niet.
pc_hulpaanhuis@live.nl
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?