Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Uw pc doet het niet meer??? HELP

• Gianni

Tja, dit is allemaal vrijblijvend hoor ik bedoel breng je pc maar naar een computer zaak die doen het ook niet voor niks. Geloof mij maar dat je veel meer kwijt bent, Ik begrijp dat jij weet waar wij over praten ik werk zelf als ICT er al een ruime tijd, en eerste uur voor 50 euro is redelijk naar mijn mening niet duur, want je moet ook naar zo iemand rijden niet iedereen woont bij mij om de hoek daar moet je ook aan denken en dan je tijd die je kwijt bent. Met alle respect voor anderen voor niets gaat de zon op zou ik maar zeggen.

pc_hulpaanhuis@live.nl

• rick

my maakt niks uit ik doe het voor plezier en niet voor het geld ik help graag mensen met hun problem en ik heb genoeg verstand van pc's en programmeren . ook websites is geen punt.

• rick

de kleine dingetjes zullen minder zijn dan 5 euro.

• hupsakee!

Natuurlijk heb je onkosten en reken je die erbij in. Maar dan nog vind ik het juist vergeleken bij een computerzaak vrij duur.

Zulke zaken kunnen meer garantie geven en dan denk ik dat mensen voor dat geld liever naar een computerzaak gaan.

En ik ga er vanuit dat je het naast je gewone baan erbij doet, dus niet dat het je hoofd inkomen moet zijn.

Ik wens je in ieder geval veel succes :-)

• hupsakee!

Dat is leuk te lezen, Rick, dat je het voor je plezier doet en mensen graag helpt.

Wens ik jou ook veel succes :-)

• Gianni

Geachte dames/heren

Ik denk dat er verschil moet zijn wat mensen aanbieden, dat de ene wat meer vraagt voor zijn diensten dan de andere moet niet zo interessant zijn. En dat is natuurlijk goed voor de keuze die mensen kunnen en willen maken. Uiteindelijk moet de potentiële klant dat zelf wel uitmaken. De ene gaat naar een computer winkel en de andere om wat voor redenen dan ook wil graag op zaterdag middag thuis geholpen worden en daar hangt een prijskaartje bij. Ik zou hier geen discussie over willen beginnen over het feit of het duur of goedkoop is dat moet men zelf uitmaken. Maar ik ben nog steeds van mening dat als je gaat vergelijken met een pc zaak en dat je op alle tijden bij de klant langs moet en kunt komen dat het geen overdreven bedraag is.

Met vriendelijke groeten,

Gianni

pc_hulpaanhuis@live.nl